حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در برج مراقبت فرودگاه بندرماهشهر و تبریک روز جهانی "کنترلر ترافیک هوایی"

حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در برج مراقبت فرودگاه بندرماهشهر و تبریک روز جهانی "کنترلر ترافیک هوایی"
همزمان با 28 مهرماه روز جهانی "کنترلر ترافیک هوایی"، مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه تعدادی از اعضای هیئت رئیسه با حضور در برج مراقبت فرودگاه بندرماهشهر، این روز را به کنترلرهای ترافیک هوایی این فرودگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با 28 مهرماه روز جهانی "کنترلر ترافیک هوایی"، مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه تعدادی از اعضای هیئت رئیسه با حضور در برج مراقبت فرودگاه بندرماهشهر، این روز را به کنترلرهای ترافیک هوایی این فرودگاه تبریک گفتند.

مهندس غلامی در این دیدار با اشاره به نقش مهم این متخصصین در تامین سلامت پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بندرماهشهر گفت: مسافرانی که از یک پرواز استفاده  می کنند تنها در جریان اقدامات همان چند ساعت حضورشان در هواپیما قرار می گیرند و از زحمات بسیاری که در قسمت های مختلف کشیده می شود، اطلاعی ندارند.

وی ادامه داد: قطعا کنترلرهای ترافیک هوایی یکی از ارکان حیاتی جهت سلامت پروازهای ورودی و خروجی هر فرودگاهی هستند که کمتر کسی متوجه حساسیت کارهای این عزیزان می شود.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی سهل انگاری در امنیت پروازها را موضوعی غیرقابل پذیرش دانست و اظهار کرد: به لطف خدا کنترلرهای ترافیک هوایی مستقر در برج مراقبت فرودگاه ماهشهر همواره از هوشیاری برخوردار بوده اند که این هوشیاری نقش بسزایی در سلامت پروازهای هر فرودگاهی دارد.

در این دیدار مهندس حسینی مدیر فرودگاه بندرماهشهر گزارش مختصری درباره عملکرد عوامل مختلف تامین امنیت و سلامت پروازهای ورودی وخروجی فرودگاه بندرماهشهر ارائه کرد و کنترلرهای پروازهای این فرودگاه را نیز افرادی دقیق و متخصص در امور مربوط به خودشان معرفی کرد.

 

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۴۸
کد خبر : ۱۸,۴۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید