ارائه آموزش با کیفیت برتر؛ حاصل فعالیت مشترک موسسه زبان هرمس با شرکت عملیات غیرصنعتی

ارائه آموزش با کیفیت برتر؛ حاصل فعالیت مشترک موسسه زبان هرمس با شرکت عملیات غیرصنعتی
موسسه زبان هرمس با مدیریت خانم آب شیرینی توانسته در کنار همکاری با شرکت عملیات غیرصنعتی و جذب مدرسان توانمند در شهرک بعثت، بسیاری از جوانان، نوجوانان و کودکان را به گذراندن دوره های آموزشی در این آموزشگاه ترغیب کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی اهمیت به توسعه و فراگیری آموزش های مختلف همواره مد نظر امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی بوده است که لازمه این توسعه، همکاری با مراکز علمی توانمند و متبحر است.

موسسه زبان هرمس با مدیریت خانم آب شیرینی توانسته در کنار همکاری با شرکت عملیات غیرصنعتی و جذب مدرسان توانمند در شهرک بعثت، بسیاری از جوانان، نوجوانان و کودکان را به گذراندن دوره های آموزشی در این آموزشگاه ترغیب کند.

به همین بهانه با یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی و خانم آب شیرینی مدیر موسسه زبان هرمس به گفت و گو نشستیم.

نقی زاده با اشاره به رسالت های فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی در قبال خانواده های کارکنان صنایع پتروشیمی اظهار داشت: ما در سطح شهرستان بندرماهشهر 4 فرهنگسرای فردوسی، باقرالعلوم(ع)، چمران و گلستان را داریم که در رشته های مختلف فعالیت دارند. از جمله برنامه هایی که مورد استقبال قرار می گیرد آموزش زبان است که با موسسات زیادی در منطقه همکاری داریم و یکی از موسسات خوب در این منطقه موسسه هرمس است که با کادری توانمند مورد استقبال خانواده ها بوده و امکانات خوبی را هم وارد فرهنگسرای باقرالعلوم شهرک بعثت کرده است

نقی زاده در رابطه با کیفیت آموزش در موسسه هرمس گفت: بصورت دوره ای از آموزشگاه های همکار با شرکت عملیات غیرصنعتی ارزیابی انجام می دهیم و در کنار دریافت نظرات خانواده ها، بصورت علمی کیفیت کار آموزشگاه ها بررسی می شود که در این ارزیابی ها آموزشگاه هرمس سطح خوبی داشته است.

همچنین خانم آب شیرینی مدیر موسسه زبان هرمس در این گفت و گو با اشاره به سابقه آموزشی این زبانکده اظهار کرد: آموزشگاه هرمس سابقه فعالیت 8 ساله دارد و از ابتدا با شرکت عملیات غیر صنعتی همکاری خودمان را شروع کردیم و با دید مثبتی که در مجموعه این شرکت نسبت به بحث آموزش وجود دارد توانستیم کارمان را گسترش بدهیم و در حال حاضر حدود 1000 زبان آموز داریم.

وی افزود: در حال حاضر آموزشگاه هرمس بالاترین کیفیت و امکانات را در شهرک بعثت و بندرماهشهر ارائه می دهد که نمونه بارز آن بهره گیری از با کیفیت ترین لابراتوار زبان و استفاده از کارگاه آموزشی خردسالان است که به تازگی وارد آموزشگاه شد.

خانم آب شیرینی درباره تاثیر بهره گیری از لابراتوار آموزشی در روند فراگیری زبان گفت: به دلیل افزایش کلاس های آموزشی پیشرفته و سطح بالای آموزشگاه نیاز به آموزش تخصصی بیش از پیش احساس می شد از همین رو برای بهبود روند speaking , listening زبان آموزان، لابراتوار آموزشی را وارد فرهنگسرا کردیم که بهره گیری از آن در پیشرفت زبان آموزان تاثیر زیادی داشته است.


مدیر موسسه هرمس با اشاره به حساسیت این آموزشگاه در جذب مدرس تاکید کرد: مدرسان جذب شده در هرمس باید از چند فیلتر رد شوند و بعد از موفقیت در این آزمون ها اجازه تدریس پیدا می کنند و در کنار آن خود عملیات غیرصنعتی هم ناظرانی را به آموزشگاه ها می آورد و بر روند آموزشی، کیفیت و سطح دانش مدرسان نظارت می کنند. به جرات می گویم زبان آموزانی که از ابتدا با آموزشگاه هرمس کار خود را شروع کرده اند در پایان دوره در گفتار و نوشتار بسیار مسلط هستند به گونه ای که در کنکور زبان بعضی از زبان آموزان ما رتبه های 2 رقمی کشوری را کسب کرده اند.

 وی ادامه داد: در این چند سال تلاش کردیم سطح آموزش موسسه هرمس تفاوت ویژه ای با سایر آموزشگاه های زبان داشته باشد بصورتی که تعدادی از خانواده ها با وجود نقل مکان از شهرک بعثت به شهرهای اطراف، به دلیل عدم وجود آموزشگاهی هم سطح  با هرمس، مسیر چندین کیلومتری را طی می کنند و هفته ای 3 روز فرزندشان را به فرهنگسرای باقرالعلوم می آورند که روند فراگیری کودک را حفظ کنند.


خانم آب شیرینی نقش حمایتی شرکت عملیات غیرصنعتی را در تداوم پیشرفت زبان آموزان، پررنگ دانست و گفت: با وجود آنکه تداوم این کیفیت ها کار سختی است و فشارهای مختلفی وجود دارد اما شرکت عملیات غیرصنعتی و مجموعه امور فرهنگی از ما حمایت کردند و در کنار جنبه نظارتی خود، پشتیبان موسسه بوده اند و همین پشتیبانی باعث شد که ما هم انگیزه پیدا کنیم و در بخش هایی برای بالا بردن سطح آموزش سرمایه گذاری هایی را انجام دهیم به نحوی که در یک سال اخیر در بخش لابراتوار و کارگاه آموزشی کودکان حدود 900 میلیون ریال هزینه کرده ایم و در کنار آن خود شرکت عملیات غیرصنعتی با درک اهمیت موضوع، محیط بسیار مناسبی را در اختیار ما قرار داده است.


وی افزود: خوشبختانه کادر خوب و فعالی در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) مشغول هستند، از خانم حسین نژاد که مدیریت فرهنگسرا را بر عهده دارند تا آقایان آهنی و سینایی که همیشه دلسوزانه و متعهد پای کار ایستادند و به پیشرفت آموزشی موسسه کمک کرده اند.

مدیر موسسه هرمس در پایان لازمه آموزش اصولی را تداوم در آن دانست و خاطر نشان کرد: از سایر شرکت ها هم توقع داریم به موضوعات آموزشی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشند چراکه فراگیری زبان نیازمند آموزشی پیوسته است و صرفا در یک بازه زمانی خاص انجام نمی شود. امیدواریم این مهم مورد توجه سایر شرکت ها هم قرار بگیرد و پاسخگوی درخواست های خانواده های محترم باشند.


۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۱۱۳
کد خبر : ۱۸,۴۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید