بازگشایی رستوران پیروز شرکت عملیات غیرصنعتی در محیطی متنوع و متفاوت+تصاویر

بازگشایی رستوران پیروز شرکت عملیات غیرصنعتی در محیطی متنوع و متفاوت+تصاویر
رستوران پیروز پس از انجام تعمیرات و بهسازی با مشارکت شرکت رامین ماهشهر ، عصر روز شنبه 12 آبان 97 بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی رستوران پیروز پس از انجام تعمیرات و بهسازی با مشارکت شرکت رامین ماهشهر ، عصر روز شنبه 12 آبان 97 بازگشایی شد.

در بازسازی های انجام شده دو سالن غذاخوری برای این رستوران با ظرفیت بیش از 120 نفر در نظر گرفته شده است که در کنار آن یک سالن VIP  جهت برگزاری مراسم ها و سمینارها پیش بینی شده است و هر دو سالن غذا خوری رستوران پیروز مجهز به دستگاه ویدئو پروژکتور هستند  که در صورت برگزاری مراسم یا هر برنامه ای می توان از آن ها استفاده کرد.

بخش جذاب دیگر رستوران پیروز، قسمت کافی شاپ است که منویی از نوشیدنی های مختلف جهت استفاده مراجعه کنندگان تهیه و در اختیار آن ها قرار می گیرد، پس از پایان ماه صفر در بعضی از روزهای هفته موسیقی سنتی زنده نیز در این رستوران اجرا می شود که می تواند محیط ویژه ای را برای مشتریان فراهم کند.

سالن بیرون بر رستوران پیروز بصورت کاملا مجزا در نظر گرفته شده و در مقابل آن باغ رستوران قرار دارد، باغی که با آشپزخانه ای جداگانه قصد دارد خدمات جدیدی را به مشتریان عرضه کند. باغ رستوران پیروز به دلیل قرار گرفتن جایگاه ویژه مراسم(سِن)، پس از چیدمان صندلی قابلیت برگزاری مراسم هایی با جمعیت بیش از 400 نفری را دارد.

گفتنی است که رستوران پیروز بعد از مدتی تعطیلی با ساختار جدیدی وارد عرصه خدمت رسانی به شهروندان و خانواده کارکنان صنایع پتروشیمی شده است و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 11:30 تا 14 در وعده ناهار و همه روزه از ساعت 17:30 تا 21:30 در وعده شام به ارائه سرویس خواهد پرداخت.

۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۴۲
کد خبر : ۱۸,۴۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید