در بازدید مشاور وزیر نفت مطرح شد: دعوت از شرکت عملیات غیرصنعتی جهت ایجاد کلینیک پزشکی-ورزشی در عسلویه

در بازدید مشاور وزیر نفت مطرح شد: دعوت از شرکت عملیات غیرصنعتی جهت ایجاد کلینیک پزشکی-ورزشی در عسلویه
دکتر طالبیان مشاور وزیر نفت امور اجتماعی پس از بازدید کلینیک پزشکی-ورزشی شهرک بعثت، خواستار ایجاد مرکزی مشابه توسط شرکت عملیات غیرصنعتی در عسلویه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی دکتر طالبیان مشاور اجتماعی وزیر نفت عصر روز یکشنبه 13 آبان 97 با حضور در کلینیک پزشکی-ورزشی شهرک بعثت از امکانات این مرکز بازدید کرد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی که به همراه تعدادی از اعضای هیئت رئیسه مشاور وزیر نفت را همراهی می کردند، توضیحاتی در خصوص نقطه آغاز کار این مرکز پزشکی-ورزشی ارائه کرد و دلایل اهمیت آن را تشریح نمود.

 مهندس غلامی گفت: پس از ارائه پیشنهاد راه اندازی کلینیک ورزشی-پزشکی از سوی یکی از جوانان متخصص شهرستان، ابتدا مکانی در بندرماهشهر را برای شروع کار در نظر گرفتیم و پس از تجهیز محل، فعالیت اولین کلینیک شروع شد.

وی افزود: تنها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، شاهد استقبال چشمگیر مردم و خانواده صنایع پتروشیمی بودیم بصورتی که بسیاری از خانواده ها از شهرک بعثت برای استفاده از این کلینیک به ماهشهر مراجعه می کردند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ادامه داد: این رفت و آمد ها در کنار استقبال چشمگیر خانواده ها ما را بر آن داشت که کلینیکی مجهز تر در شهرک بعثت راه اندازی کنیم که پس از ساخت و تجهیز مرکز، با مشارکت بخش خصوصی کلینیک پزشکی-ورزشی بعثت نیز راه اندازی شد و همانطور که پیش بینی می کردیم شاهد استقبال خوبی از سوی کارکنان صنایع و خانواده های آن ها بودیم.

دکتر شعبانی مدیر کلینیک پزشکی-ورزشی شهرک بعثت در این بازدید توضیحاتی تخصصی درباره فعالیت های این مرکز ارائه داد و از تاثیرات امور پزشکی-ورزشی بر سلامت مراجعه کنندگان صحبت کرد.

دکتر شعبانی گفت: ما در این کلینیک تلاش کردیم افراد متخصص و با تجربه را به کار بگیریم و با بهره گیری از تکنولوژی روز و کنترل رفتارهای تغذیه ای مراجعین از طریق برنامه های مشخص غذایی، سطح سلامت را در این منطقه افزایش دهیم.

دکتر طالبیان مشاور اجتماعی وزیر نفت پس از بازدید و بررسی امکانات این کلینیک، دانش و تجهیزات مستقر در این مرکز را در سطح بسیار بالایی دانست و گفت: بنده بازدیدهای زیادی از مراکز مشابه این کلینیک داشته ام و به جرات می گویم کلینیکی با این سطح امکانات و با این برنامه در حوزه وزارت نفت وجود ندارد.

مشاور وزیر نفت در پایان بازدید از این مرکز اظهار کرد: امکانات این کلینیک، ابتکار و نوآوری های صورت گرفته کم نظیر است و ازمدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی دعوت می کنیم که مرکزی مشابه کلینیک پزشکی-ورزشی شهرک بعثت، در عسلویه ایجاد کنند. مکان جهت راه اندازی این مرکز را در اختیار شرکت عملیات غیرصنعتی قرار می دهیم و دعوت می کنیم این تجربه و امکانات به عسلویه هم منتقل شود چراکه نمونه آن در جای دیگری مشاهده نشده است.

۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۸۸
کد خبر : ۱۸,۵۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید