بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عملیات غیرصنعتی از رستوران تازه بازگشایی شده پیروز+تصاویر

بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عملیات غیرصنعتی از رستوران تازه بازگشایی شده پیروز+تصاویر
مهندس غلامی مدیرعامل به همراه رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت عملیات غیرصنعتی روز سه شنبه 15 آبان 1397 از رستوران تازه بازگشایی شده پیروز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مهندس غلامی مدیرعامل به همراه رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت عملیات غیرصنعتی روز سه شنبه 15 آبان 1397 از رستوران تازه بازگشایی شده پیروز بازدید کردند.

این رستوران که با سرمایه گذاری بخش خصوصی به چرخه رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی برگشته است، با فضای جدید و جذاب به سرعت باعث استقبال مراجعه کنندگان شده است.

آقاجری مدیرعامل شرکت رامین ماهشهر که در این رستوران به عنوان شریک شرکت عملیات غیرصنعتی فعالیت خود را آغاز نموده ، تغییرات انجام شده در رستوران پیروز را برای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تشریح کرد.

آقاجری ایجاد فضای زیبا و راحت در رستوران ها را حق کارکنان صنایع پتروشیمی و خانواده های آن ها دانست و گفت: شاید شرکت رامین ماهشهر در پروژه بازسازی رستوران پیروز متحمل هزینه زیادی شده باشد ولی ورود به این عرصه برای ما مهم بوده و تلاش می کنیم با همکاری شرکت عملیات غیرصنعتی خاطره خوبی از خود در ماهشهر به جا بگذاریم.

آقاجری همچنین از ایجاد فضایی جهت بازی های کودکان و باغ رستوران در آینده نزدیک خبر داد.

مهندس غلامی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از کیفیت بازسازی و تجهیز رستوران پیروز تاکید کرد: خوشبختانه محیط جذابی در این رستوران ایجاد شده که باعث ایجاد رقابت و در نتیجه بالا رفتن کیفیت سایر رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی خواهد شد و هدف مجموعه شرکت هم بر این است که با ایجاد فضای رقابت سالم، شرکت های صاحب ایده و فکر را وارد عرصه خدمات رسانی به مجموعه صنعت پتروشیمی نماید.

 

۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۱۷۱
کد خبر : ۱۸,۵۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید