بازدید تعدادی از مسئولان شهری و مدیران شرکت های پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر از رستوران تازه بازگشایی شده پیروز شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

بازدید تعدادی از مسئولان شهری و مدیران شرکت های پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر از رستوران تازه بازگشایی شده پیروز شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر
تعدادی از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و مسئولین شهرستان بندرماهشهر به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از رستوران تازه بازگشایی شده پیروز بازدید کردند و این رستوران بصورت رسمی و با ظاهری جدید افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی تعدادی از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و مسئولین شهرستان بندرماهشهر به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از رستوران تازه بازگشایی شده پیروز بازدید کردند و این رستوران بصورت رسمی و با ظاهری جدید افتتاح شد.

 در این برنامه فرماندار شهرستان بندرماهشهر، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، مدیران عامل پتروشیمی فجر و تندگویان و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بندرماهشهر در کنار مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی  حضور داشتند.

مهندس غلامی در این برنامه ایجاد محیط رقابتی میان شرکت های خصوصی و بومی را از اهداف مهم شرکت عملیات غیرصنعتی دانست و گفت: ارائه خدمات با کیفیت یکی از اصول مهم شرکت عملیات غیرصنعتی به شمار می رود که تلاش کرده ایم با ایجاد فضایی سالم، رقابت برای ارائه خدمات برتر را افزایش دهیم و همه شرکت ها می دانند که لازمه شراکت با شرکت عملیات غیرصنعتی، افزایش کیفیت و توان ارائه خدمات است.

شایان ذکر است که محیط جدید ایجاد شده در رستوران پیروز و کیفیت خدمات دهی آن که توسط شرکت رامین ماهشهر و تحت نظارت شرکت عملیات غیرصنعتی انجام می شود،رضایت بازدید کنندگان را نیز در پی داشته است و تعدادی از خانواده ها نیز که در زمان حضور مدیران و مسئولان شهری و صنعتی در رستوران پیروز حاضر شده بودند، از تغییرات ایجاد شده ابراز رضایت کردند.

رستوران پیروز از 12 آبان 97  با تغییراتی عمده به چرخه خدمات دهی به کارکنان شرکت های پتروشیمی برگشته که با استقبال خانواده صنعت پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر نیز روبرو شده است

۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۲۹
کد خبر : ۱۸,۵۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید