برگزاری جلسه هم اندیشی برنامه های فرهنگی-قرآنی شرکت عملیات غیرصنعتی ویژه کارکنان و خانواده های شرکت های پتروشیمی+تصاویر

برگزاری جلسه هم اندیشی برنامه های فرهنگی-قرآنی شرکت عملیات غیرصنعتی ویژه  کارکنان و خانواده های شرکت های پتروشیمی+تصاویر
جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی فرهنگی امور مساجد و حسینیه های شرکت عملیات غیرصنعتی در محل کانون قرآن و انتظاراین شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی  فرهنگی امور مساجد و حسینیه های شرکت عملیات غیرصنعتی در محل کانون قرآن و انتظاراین شرکت برگزار شد.

در این جلسه نماینده دفتر امام جمعه شهر چمران، رابطین هیئت امنا مساجد و حسینیه های مناطق مسکونی شرکتی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج چمران، نماینده گروه مهدی یاوران، مسئول فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نماینده روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی، مسئول امور مساجد و حسینیه ها، مسئول مجمع قاریان شهر چمران و نماینده ستاد مدارس غیرانتفاعی حضور داشتند.

در این نشست پیرامون برگزاری با کیفیت برنامه های قرآنی پیش روی این کانون بحث و تبادل نظر صورت گرفت و با برشمردن برنامه های قرآنی این کانون، ایده و نظرات حاضران نیز دریافت شد.

نیسی مسئول امور مساجد و حسینیه های شرکت عملیات غیرصنعتی  با اشاره  به برنامه های پیش روی این مجموعه گفت: جشنواره فرهنگی - ورزشی وحدت مساجد یکی از برنامه هایی است که کارهای ابتدایی آن صورت گرفته که حضور پررنگ مردمی در این برنامه ها موضوعی اساسی مورد نظر ما خواهد بود

وی افزود: برنامه های ویژه به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در مدارس شهرک بعثت برای دانش آموزان و در کنار آن ویژه برنامه ای  به همین مناسبت در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) در نظر گرفته شده است.

نیسی همچنین به دیگر برنامه مهم این کانون که بصورت مستمر اجرا می شود اشاره کرد و گفت: فراخوان و ثبت نام طرح حفظ قرآن کریم ابتدای هر ماه انجام می شود و آخرهمان ماه آزمون گرفته می شود و حافظان هر جزء قرآن هم تکریم می شوند که تمام  کارکنان، فرزندان و همسران کارکنان شرکت های پتروشیمی می توانند در این طرح شرکت کنند.

۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۳۱
کد خبر : ۱۸,۵۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید