بازدید مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از کتابخانه فرهنگسرای فردوسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی+تصاویر

بازدید مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از کتابخانه فرهنگسرای فردوسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی+تصاویر
مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با کارکنان کتابخانه فرهنگسرای فردوسی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با کارکنان کتابخانه فرهنگسرای فردوسی دیدار کردند.

مهندس غلامی در این دیدار، نقش این مجموعه را در تامین منابع مطالعه ای و ارتقاء سطح دانش بین خانواده ها مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: کتابخانه فردوسی به دلیل آنکه مرتبا به روز می شود و همچنین منابع مهم مطالعه را در خود جای داده است، همواره مورد توجه شهروندان چه کارکنان شرکت های پتروشیمی و چه عموم مردم قرار می گیرد.

وی افزود: گشاده رویی در برخورد با مراجعه کننده در هر نهادی مهم است ولی در یک مکان فرهنگی مانند کتابخانه اهمیت ویژه تری دارد و توصیه ما به همه همکاران بخصوص در قسمت های فرهنگی این است که با سعه صدر و گشاده رویی با مراجعین روبرو شوند که البته خوشبختانه این اصل مهم در مجموعه های فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی رعایت می شود.

همچنین یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی با اشاره به ظرفیت های فرهنگسرای فردوسی گفت: این مجموعه فرهنگی به واسطه برگزاری کلاس های مختلف هنری مورد توجه هنرمندان و هنردوستان بوده است و کتابخانه فرهنگسرای فردوسی هم به دلیل بروزرسانی مستمر کتاب ها و منابع و همچنین با تلاش های همکارانمان، نقش بسیار پررنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی ایفا می کند.

در حاشیه این دیدار مهندس غلامی مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از کتابخانه فرهنگسرای فردوسی که روزهای پر رفت و آمدی را به سبب بازدید دانش آموزان  پشت سر می گذارد، دیدن کردند و از زحمات کارکنان کتابخانه فرهنگسرا تقدیر شد.

۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۰۰
کد خبر : ۱۸,۵۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید