برگزاری مراسم عهد و پیمان با امام زمان(عج) ویژه دانش آموزان در شهرک بعثت توسط امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

برگزاری مراسم عهد و پیمان با امام زمان(عج) ویژه دانش آموزان در شهرک بعثت توسط امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر
به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) مراسم زنگ عهد و پیمان با حضرت ولی عصر(عج) در دو مدرسه از مدارس شهرک بعثت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) مراسم زنگ عهد و پیمان با حضرت ولی عصر(عج) در دو مدرسه از مدارس شهرک بعثت برگزار شد.

این برنامه  در مدارس شهید صیاد شیرازی و شهید فکوری برگزار شد و در بخش های مختلفی ضمن معرفی هرچه بیشتر سیره اهل بیت(ع) و بیان روایات ظهور حضرت ولی عصر(عج)، دانش آموزان به تلاش برای تحقیق درباره عصر ظهور تشویق شدند.

جذابیت مطالب مطرح شده برای جلب توجه مخاطبین در رده های سنی مختلف دربرنامه ها همواره مورد توجه امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی بوده است و به همین دلیل برای اجرای برنامه ویژه دانش آموزان تلاش شد مطالب با زبانی نزدیک به علایق نوجوانان و با زبان طنز مطرح شوند.

مجری این برنامه حجت الاسلام بحرکاظمی و سخنران حجت الاسلام قائمی اعزامی از قم بودند که تلاش کردند با بیانی ساده و به زبان نوجوانان  لزوم زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) را برای دانش آموزان مطرح کنند.

برگزاری مسابقه بین دانش آموزان و اجرای سرود توسط گروه مهدی یاوران از دیگر برنامه هایی بود که در مدارس شهید صیاد شیرازی و شهید فکوری برگزار شد.

 

۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۰۸
کد خبر : ۱۸,۵۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید