برگزاری همایش عهد جانان در شهرک بعثت به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)

برگزاری همایش عهد جانان در شهرک بعثت به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)
به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) همایش عهد جانان در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) همایش عهد جانان در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار شد که با حضور قابل توجه ساکنین شهرک بعثت و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی همراه شد.

هدف از برگزاری این مراسم، حفظ و تقویت پیوند قلبی با امام عصر(عج)  و تجدید عهد و پیمان با امام زمان(عج) که یکی از وظایف مهم در عصر غیبت به شمار می رود بوده است و امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت های مختلف با برگزاری ویژه برنامه هایی، سعی بر اشاعه و معرفی سیره اهل بیت(ع) دارد.

حجت الاسلام بحرکاظمی به عنوان مجری این همایش، به لزوم طی کردن روند زمینه سازی جهت تحقق امر ظهور اشاره کرد و با طرح موضوع، مباحث گروهی درباره علل غیبت و نتایج ظهور امام زمان (عج) را ایجاد کرد.

همچنین حجت الاسلام قائمی که از قم به عنوان سخنران این مراسم دعوت شده بود به بیان ویژگی های یاران امام زمان(عج) بر اساس روایات پرداخت و ایجاد ظرفیت در شیعیان برای همراهی حضرت ولیعصر(عج) را لازمه آماده سازی مقدمات ظهور دانست.

اجرای نمایش توسط گروه هنری تبسم، برگزاری مسابقه بین حاضرین  در مراسم و اجرای سرود توسط گروه مهدی یاوران از دیگر بخش های مراسم عهد جانان در فرهنگسرای باقرالعلوم(عج) شهرک بعثت بود.

۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۱۷
کد خبر : ۱۸,۵۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید