برگزاری محفل انس با قرآن در شهرک بعثت با حضور قاري بین المللی قرآن کریم+تصاویر

برگزاری محفل انس با قرآن در شهرک بعثت با حضور قاری بین المللی قرآن کریم+تصاویر
همزمان با ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته بسیج، محفل انس با قرآن در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک بعثت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته بسیج، محفل انس با قرآن  در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک بعثت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم همراه شده بود، قاریان با صوتی زیبا به تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید پرداختند، ابتهال خوانی و اجرای سرود نیز از دیگر قسمت های این محفل انس با قرآن بود.

محمد صلح جو مجری برنامه های قرآنی صدا و سیما  اجرای این برنامه را برعهده داشت که با بیان مسلط خود باعث اجرای دقیق و زمان بندی شده قسمت های مختلف برنامه شد و در میان هر قسمت با طرح پرسش هایی،  به پاسخ دهنده سوالات هدایای از پیش تهیه شده را اهدا می کرد.

 حجت الاسلام سید نزار موسوی با لحنی زیبا در این برنامه ابتهال خوانی کردند و پس از ایشان گروه سرود مهدی یاوران به اجرای یکی از سرودهای خود در رثای اهل بیت(ع) پرداختند.

قرائت آیاتی از قرآن کریم  با صوتی دلنشین توسط حمید شاکر نژاد قاری بین المللی قرآن بر زیبایی های این مراسم افزود. مهارت این قاری سرشناس در صوت خوانی، باعث شکوه هرچه بیشتر مراسم و وجد حاضران در محفل شد.

اجرای یکی از قطعا زیبا توسط گروه تواشیح نورالمهدی(عج) قسمت پایانی محفل انس با قرآن کریم بود.

گفتنی است که این مراسم توسط امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی و هیئت امنا مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک بعثت برگزار شد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، سید منتصر هاشمی امام جمعه شهر چمران و سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

۲ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۰۱
کد خبر : ۱۸,۵۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید