برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در ورزشگاه بوعلی شهرک بعثت با حضور هنرمندان کشوری+تصاویر

برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در ورزشگاه بوعلی شهرک بعثت با حضور هنرمندان کشوری+تصاویر
به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) جشن با شکوهی در ورزشگاه بوعلی شهرک بعثت با حضور خانواده های کارکنان شرکت های پتروشیمی و هنرمندان مطرح کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) جشن با شکوهی در ورزشگاه بوعلی شهرک بعثت با حضور خانواده های کارکنان شرکت های پتروشیمی و هنرمندان مطرح کشوری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، امیرعباس خلیلی مجری این برنامه  ضمن خوش آمد گویی به مهمانان،  قسمت های مختلف این مراسم شامل مجری کودک، گروه تئاتر و خواننده را معرفی کرد.

اولین قسمت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) اجرا برنامه کودک توسط مهیار مجیب معروف به عمو نیما بود که به همراه عروسک گردانی و اجرای مسابقه، کودکانی که به همراه خانواده خود به  جشن آمده بودند را به مقابل  صحنه نمایش کشاند.

نمایش طنز توسط هنرمندان گروه تئاتر آرامش شهرستان بندرماهشهر قسمت بعدی این جشن بود، جایی که با بهره گیری همزمان از هنرمندان کشوری و شهرستانی تلاش شد برنامه ای ویژه به اجرا گذاشته شود.

پس از این اجرا، مسابقه ای بین بانوان حاضر در مراسم برگزار شد و تعدادی از آن ها با حضور در صحنه، قسمتی از پازل زیبای جشن میلاد راتکمیل کردند.

اما قسمت پایانی جشن که مهمانان انتظار آن را می کشیدند اجرای موسیقی توسط سینا شعبانخانی خواننده مطرح کشوری بود؛ اجرای موزیک های شاد و با کیفیت ، نورپردازی زیبا ، تصویر برداری و نمایش همزمان بر روی دو صفحه نمایش بزرگ که در سالن قرار داده شده بود بر زیبایی هرچه بیشتر این قسمت از برنامه افزود.

گفتنی است که امور فرهنگی-اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی که برگزاری این مراسم را برعهده داشت، همواره تلاش کرده است  ضمن بهره گیری از هنرمندان خوش نام و توانمند کشوری در جشن های بزرگ، از ظرفیت های هنری موجود در منطقه نیز بهره ببرد.

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۰۹۸
کد خبر : ۱۸,۵۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید