افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در مجموعه خلیج فارس شهرک بعثت و تقدیر از پیشکسوتان این عرصه توسط شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در مجموعه خلیج فارس شهرک بعثت و تقدیر از پیشکسوتان این عرصه توسط شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر
به مناسبت هفته بسیج، پایگاه مقاومت بسیج در مسجد امیرالمومنین(ع) مجموعه خلیج فارس شهرک بعثت افتتاح شد واز پیشکسوتان این عرصه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت هفته بسیج، پایگاه مقاومت بسیج در مسجد امیرالمومنین(ع) مجموعه خلیج فارس شهرک بعثت افتتاح شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، تعدادی از پیشکسوتان و اعضای هیئت امنا مسجد امیرالمومنین(ع) و بسیجیان شهرک بعثت حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این مراسم گفت: هدف از ساخت این پایگاه مقاومت، ایجاد فضایی سالم و تعامل با مجموعه بسیج است و ساختمان این پایگاه تازه تاسیس به نحوی ساخته شده که تنها امور اداری بسیج در این مکان انجام شود و بقیه کارها در خود مسجد برگزار می گردد.

مهندس غلامی افزود: توصیه بزرگان بسیج همواره بر این بوده که باید مسجد مرکزیت باشد و پایگاه تنها برای امور اداری مورد استفاده قرار بگیرد و ساختمان این پایگاه هم بر همین اساس طراحی شده است.

سرهنگ اسلام دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر نیز در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی برای ساخت این پایگاه بسیج، با تایید اینکه باید مسجد مرکز امور بسیج باشد، اظهار کرد: منشا خیر و برکت در خود مسجد است و مجموعه های مختلف بسیج برای پیشرفت در کارها و تقویت روحیه و ایمان قلبی خود باید خود مسجد را محور قرار دهند و صفوف نماز را هم گسترده تر و پیوسته تر کنند.

گفتنی است که پیش از آغاز مراسم افتتاحیه، پیشکسوتان بسیج و تعدادی از فرماندهان پیشین ناحیه مقاومت بسیج به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در پارک ارم شهر چمران گرد هم آمدند.

این جمع  بعد از مدت ها پیشکسوتان بسیج را از نقاط مختلف دورهم گرد آورده بود و خاطره گویی و یادآوری روزهای سخت و آسان، روحیه و نشاط را به جمع پیشکسوتان بخشید.

در پایان نیز بعد از صرف شام در پارک ارم از پیشکسوتان که به دعوت ناحیه مقاومت بسیج و به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی حضور پیدا کرده بودند، تقدیر شد.

۵ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۳۶
کد خبر : ۱۸,۵۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید