برگزاری گردهمایی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مدرس در فرهنگسرای فردوسی

برگزاری گردهمایی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مدرس  در فرهنگسرای فردوسی
به مناسبت هفته بسیج گردهمایی بسیجیان پایگاه شهید مدرس شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت رئیسه این شرکت و فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر در فرهنگسرای فردوسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت هفته بسیج گردهمایی بسیجیان پایگاه شهید مدرس شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت رئیسه این شرکت و فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر در فرهنگسرای فردوسی برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی، مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به دعوت مجری به عنوان اولین سخنران این گردهمایی به جایگاه رفتند و با اشاره به تقارن هفته بسیج و هفته وحدت اظهار کرد: این تقارن باعث شکوه هرچه بیشتر مراسم هفته بسیج در نقاط مختلف کشور شده است و می توان این موضوع را دستمایه ایجاد وحدت در بسیاری از امور دیگر جامعه دانست.

مهندس غلامی ایجاد سازمان بسیج را تدبیری هوشمندانه از سوی امام خمینی(ره) دانست و گفت: بسیاری از کشورهای دنیا در حال حاضر حسرت داشتن تشکیلاتی مثل بسیج را می خورند و این ظرفیت در کمتر نقطه ای از جهان دیده می شود و در هر بازه زمانی در تاریخ 40 ساله جمهوری اسلامی مشاهده می کنیم که این تشکیلات همیشه در خط مقدم تحولات قرار گرفته است.

همچنین سرهنگ نوری فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهرکه به عنوان سخنران این مراسم دعوت شده بود، با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای منطقه عنوان کرد: ایجاد تشکیلات بسیج در ایران باعث ورود نیروهای مردمی به زمینه های مختلف امنیتی، اقتصادی و جهادی شد و بعد از تحولات و درگیری های چند سال اخیر در کشورهای منطقه، بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران خارجی، عدم پشتیبانی های مردمی در آن کشورها را دلیل اصلی تنش و درگیری ها دانستند و اینجا هم اهمیت وجود بسیج بار دیگر نمایان شد.

وی ادامه داد: جلوه اصلی بسیج در هشت سال دفاع مقدس مشخص شد و پس از آن در کنار مشارکت در تامین امینت نقاط مختلف کشور، در جبهه محرومیت زدایی و اشاعه فرهنگ اسلامی نقش ملموسی داشته است.

گفتنی است که پس از پایان سخنرانی سرهنگ نوری از نفرات برترمسابقات ورزشی هفته بسیج پایگاه شهید مدرس شرکت عملیات غیرصنعتی در رشته های مختلف تقدیر به عمل آمد.

۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۸۷
کد خبر : ۱۸,۵۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید