گزارش تصویری از دومین روز جشنواره غذا شهرک بعثت با حضور تعدادی از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی

گزارش تصویری از دومین روز جشنواره غذا شهرک بعثت با حضور تعدادی از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی
چهارمین جشنواره غذا در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شرکت عملیات غیرصنعتی از روز دوشنبه 97/9/5 در محوطه این فرهنگسرا و با حضور 30 غرفه دار آغاز به کار کرده است و از ساعت 18 الی 22 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی چهارمین جشنواره غذا در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شرکت عملیات غیرصنعتی از روز دوشنبه 97/9/5 در محوطه این فرهنگسرا و با حضور 30 غرفه دار آغاز به کار کرده است و از ساعت 18 الی 22 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، مهندس محمدی مدیرعامل پتروشیمی مارون و مهندس نشان زاده مدیرتولید پتروشیمی بندرامام(ره) در روز دوم  فعالیت جشنواره، به محل برگزاری آن مراجعه کردند.

استقبال شهرک نشینان و شور انگیزه غرفه داران در کنار پخش موسیقی های محلی  مناطق مختلف کشور باعث شده است که حال و هوای خوب این شب های فرهنگسرای باقرالعلوم با حضور مردم، رنگ و بوی جذاب تری بگیرد.

پخت و عرضه غذاها و شیرینی های محلی و سنتی برخی استان های کشور همچون مازندران، گلستان(ترکمن)، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، خراسان و... از بخش های قابل توجه این جشنواره است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، مدیرعامل پتروشیمی مارون و مدیرتولید پتروشیمی بندرامام که در روز دوم این جشنواره در محل برگزاری آن حاضر شده بودند، ایجاد شور و نشاط بین ساکنین شهرک بعثت و تلاش های رقابتی غرفه داران را خروجی مهم و قابل توجه این جشنواره ها دانستند.

گفتنی است که این جشنواره به همت امورفرهنگی-اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی برپا شده است و ساعت 18 روز پنجشنبه 97/9/8 نیز مسابقه آشپزی در این مکان برگزار می شود و به 5 نفر اول این مسابقه نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

  

۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۲۹
کد خبر : ۱۸,۵۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید