مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در جمع نیروهای حراستی این شرکت: فضای شهرک بعثت باید برای متخلفین نا امن باشد

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در جمع نیروهای حراستی این شرکت: فضای شهرک بعثت باید برای متخلفین نا امن باشد
مدیرعامل این شرکت با رئیس و تعدادی از نیروهای ارشد حراست شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نشست مدیرعامل این شرکت با رئیس و تعدادی از نیروهای ارشد حراست شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

مهندس غلامی در این نشست با اشاره به لزوم رعایت اصول کاری از سوی نیروهای حراستی اظهار کرد: افزایش سطح هوشمندی، سلامت کاری، اقتدار و احترام از لازمه های هر نیروی حراستی است که رعایت همزمان این موارد می تواند یک حراست قوی را ایجاد کند.

وی افزود: نیروی حراستی باید بداند که در زمان انجام ماموریت از هر اقدامی که باعث برهم خوردن تمرکز می شود باید خودداری کرد و به همین دلیل بارها تاکید کرده ایم که یک لحظه غفلت در کار نیروی حراستی می تواند باعث سوء استفاده متخلفان شود.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با تاکید بر اینکه همه نباید حس مشترکی نسبت به نیروهای حراستی داشته باشند، گفت: اغلب کسانی با نیروهای حراست شرکت عملیات غیرصنعتی برخورد دارند، افراد سالمی هستند که آن ها باید حراست را به عنوان پناهگاه و حامی خود بشناسند اما عده کمی هم هستند که باید از نیروهای حراستی بترسند و بدانند اگر خلافی از آن ها سر بزند، با اقتدار برخورد می شود.

مهندس غلامی در پایان بر لزوم حفظ آمادگی نیروهای حراستی برای برخورد با تخلفات احتمالی تاکید کرد و گفت: برای برگزاری کلاس های آموزشی بصورت تئوری و عملی محدودیتی وجود ندارد و لازم است که بصورت مستمر آمادگی روانی و جسمانی نیروها سنجیده و ارتقاء پیدا کند و به همین ترتیب این حس که نیروهای کارآزموده ای آماده مقابله با هر تخلفی هستند، برای ساکنین شهرک بعثت نیز ایجاد شود.

همچنین رشیدی رئیس حراست شرکت عملیات غیرصنعتی در این نشست از عملکرد چند ماه اخیر این مجموعه گزارشی ارائه کرد و نا امن کردن فضا برای سارقین و برهم زنندگان آرامش ساکنین شهرک بعث را در کنار برخورد محترمانه با ساکنین و پیگیری گزارش های مردمی را از اهداف اولیه مجموعه حراست شرکت عملیات غیرصنعتی قلمداد کرد.  

۹ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۱۶
کد خبر : ۱۸,۵۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید