برگزاری مسابقه آشپزی در حاشیه چهارمین روز جشنواره غذا در شهرک بعثت+تصاویر

برگزاری مسابقه آشپزی در حاشیه چهارمین روز جشنواره غذا در شهرک بعثت+تصاویر
در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره غذا در فرهنگسرای باقرالعلوم شهرک بعثت مسابقه آشپزی بین شرکت کنندگان برگزار شد و 5 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره غذا در فرهنگسرای باقرالعلوم شهرک بعثت مسابقه آشپزی بین شرکت کنندگان برگزار شد و 5 نفر  به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

شب چهارم جشنواره غذا و شیرینی فرهنگسرای باقرالعلوم شاهد استقبال گرم تر مردم بود و حتی تعدادی از شهروندان شهرهای اطراف نیز برای تماشا و استفاده از محصولات این جشنواره، به محل فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) مراجعه کرده بودند.

اما شب چهارم این جشنواره که از 5 آذر شروع شده ، رنگ و بویی رقابتی به خود گرفت و تعدادی از شرکت کنندگان مهارت آشپزی خود را محک زدند و در مسابقه آشپزی که در کنار محل برگزاری جشنواره برگزار شده بود، شرکت کردند.

پس از تحویل غذاها توسط شرکت کنندگان، داوران به بررسی کیفیت انواع خوراکی های آماده شده پرداختند و بر اساس معیارهای مختلف، به هر یک از غذاها نمره دادند.

بعد از اتمام این داوری و جمع بندی نمرات ، 5 نفر اولی که حائز بیشترین امتیاز شده بودند به عنوان نفرات برتر اعلام شدند و جوایزی به آن ها اهدا شد.

گفتنی است که این جشنواره امشب ( جمعه 9 آذر 97 ) از ساعت 18 الی 22 آخرین روز خود را پشت سر خواهد گذاشت.

۹ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۴۱
کد خبر : ۱۸,۵۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید