بازدید رئیس شبکه بهداشت بندرماهشهر از کلینیک پزشکی - ورزشی شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت+تصاویر

بازدید رئیس شبکه بهداشت بندرماهشهر از کلینیک پزشکی - ورزشی شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت+تصاویر
رئیس شبکه بهداشت بندرماهشهر به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از کلینیک پزشکی-ورزشی این شرکت در شهرک بعثت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی رئیس شبکه بهداشت بندرماهشهر به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از کلینیک پزشکی-ورزشی  این شرکت در شهرک بعثت بازدید کردند.

دکتر شعبانی مدیر کلینیک پزشکی-ورزشی  شهرک بعثت در این بازدید توضیحاتی تخصصی درباره فعالیت های این مرکز ارائه داد و از تاثیرات امور این مرکز بر سلامت مراجعه کنندگان صحبت کرد.

شعبانی گفت: ما در این کلینیک تلاش کردیم افراد متخصص و با تجربه را به کار بگیریم و با بهره گیری از تکنولوژی روز و کنترل رفتارهای تغذیه ای مراجعین از طریق برنامه های مشخص غذایی، سطح سلامت را در این منطقه افزایش دهیم..

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی که به همراه تعدادی از اعضای هیئت رئیسه در این بازدید حضور یافته بودند با تشریح انگیزه ها برای ایجاد این مرکز اظهار کرد: تلاش ما همواره بر این بوده است با استفاده از ظرفیت های منطقه، زمینه پیشرفت در امور فرهنگی، ورزشی را ایجاد کنیم و این کلینیک نیز با مشارکت بخش خصوصی توانسته جایگاه ویژه ای میان مردم شهرک بعثت و بندرماهشهر ایجاد کند.

رئیس شبکه بهداشت بندرماهشهر نیز در بازدید از امکانات این کلینیک، از شرکت عملیات غیرصنعتی بابت ایجاد این بستر قدردانی کرد و گفت: تجهیزات و روند کاری این کلینیک در سطح بسیار بالایی قرار دارد و خوشبختانه شرکت عملیات غیرصنعتی ورود هوشمندانه ای نسبت به  موضوع سلامت داشته است.

دکتر زرگر ادامه داد: افزایش این مراکز باعث کنترل تغذیه و سلامت مراجعه کنندگان می شود و در کنار ورزش های اصولی از ابتلا افراد به بیماری جلوگیری می کند که همه این ها در کنار یکدیگر باعث کاهش هزینه های درمانی خواهد شد.

گفتنی است که در پایان مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و رئیس شبکه بهداشت بندرماهشهر از سالن ساخته شده در کنار کلینیک پزشکی-ورزشی شهرک بعثت که قرار است به زودی به دستگاه های جدید ورزشی  مجهز شود، بازدید کردند.

.

 

۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۹۹
کد خبر : ۱۸,۵۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید