برگزاری مسابقه آشپزی در روز چهارم جشنواره غذا در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر+تصاویر

برگزاری مسابقه آشپزی در روز چهارم جشنواره غذا در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر+تصاویر
چهارمین جشنواره غذا، شیرینی و صنایع غذایی در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر در روز چهارم با برگزاری مسابقه آشپزی پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی چهارمین جشنواره غذا، شیرینی و صنایع غذایی در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر در روز چهارم با برگزاری مسابقه آشپزی پیگیری شد.

در کنار تمام جذابیت هایی که اقوام مختلف حاضر در جشنواره غذا فرهنگسرای فردوسی با پخت غذاها و شیرینی های مختلف ایجاد کرده بودند، در روز چهارم این جشنواره مسابقه آشپزی رنگ و بوی دیگری به فرهنگسرای فردوسی بخشید.

پس از تحویل غذاها توسط شرکت کنندگان، داوران به بررسی کیفیت انواع خوراکی های آماده شده پرداختند و بر اساس معیارهای مختلف، به هر یک از غذاها نمره دادند.

بیش از 40 نفر در این مسابقه آشپزی شرکت کرده بودند و داوران با بررسی مزه، بو، ظاهر، کیفیت و سلامت غذا به هر محصولی نمره می دادند و در آخر به سه نفر اولی که بیشترین امتیازات را کسب کردند جوایزی اهدا خواهد شد.

  گفتنی است که این جشنواره از 12 آذر در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر برپا شده است و جمعه 16 آذر، آخرین روز برگزاری آن خواهد بود. پیش از این  از تاریخ 5 آذر الی  9 آذر جشنواره مشابهی در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت نیز برگزار شده بود.

۱۵ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۰۳
کد خبر : ۱۸,۵۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید