ادامه برگزاری جشنواره ورزشی شهداء صنایع پتروشیمی بندرماهشهر/ آغاز رقابت تیم ها در فوتسال، جذابیت های جشنواره را بالاتر برد+تصاویر

ادامه برگزاری جشنواره ورزشی شهداء صنایع پتروشیمی بندرماهشهر/ آغاز رقابت  تیم ها در فوتسال، جذابیت های جشنواره را بالاتر برد+تصاویر
هفتمین جشنواره ورزشی شهدا صنایع پتروشیمی بندرماهشهر با انجام مسابقات رشته های مختلف ورزشی توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی هفتمین جشنواره ورزشی شهدا صنایع پتروشیمی بندرماهشهر با انجام مسابقات رشته های مختلف ورزشی توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان در حال برگزاری است.

در این دوره از مسابقات تاکنون مسابقات رشته های شطرنج، پینگ پنگ، فوتسال، شنا و والی واتر مخصوص آقایان و رشته های آمادگی جسمانی، دارت و شنا ویژه بانوان برگزار شده است و در هریک از این رشته ها در بخش بانوان و آقایان سه تیم به عنوان تیم های برتر معرفی خواهند شد.

مسابقات فوتسال جذاب ترین و پرهیجان ترین بخش این جشنواره بوده است که از روز شنبه 17 آذر 97 مسابقات این رشته در سالن بعثت بندرماهشهر آغاز شده و 16 تیم در این بازی ها به رقابت خواهند پرداخت.

 رقابت در رشته های والیبال و بسکتبال از دیگر مسابقات این جشنواره خواهد بود که با همکاری شرکت عملیات غیرصنعتی و هیئت های ورزشی در شهرستان بندرماهشهر برگزار خواهد شد.

۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۸۹
کد خبر : ۱۸,۵۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید