برگزاری مسابقه حفظ یک جزء قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت های پتروشیمی در بندرماهشهر و شهرک بعثت+تصاویر

برگزاری مسابقه حفظ یک جزء قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت های پتروشیمی در بندرماهشهر و شهرک بعثت+تصاویر
مسابقه حفظ یک جزء قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت های پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مسابقه حفظ یک جزء قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار شد.

یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار کرد: این دوره از مسابقات با هدف ترویج علوم قرآنی ، تقویت و تشویق خانواده های  صنعت پتروشیمی به یادگیری آموزه های قرآنی برگزار شده است و به امید خدا دوره های دیگری نظیر این مسابقه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقه بصورت حفظ اختیاری از هر جزء، توسط کانون قرآن و انتظار واحد فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی در روزهای 18 و 19 آذر در فرهنگسرای باقرالعلوم شهرک بعثت و فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر برگزار شده است.

همچنین علی نیسی مسئول امور مساجد و حسینیه های شرکت عملیات غیرصنعتی با اشاره به معیارهای امتیاز دهی داوران به شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: ارزیابی داوران بر اساس معیارهای تجوید، حسن حفظ، وقف و ابتدا، لحن و صوت صورت گرفته است و مقرر شد طی مراسمی از نفراتی که امتیازهای لازم را کسب کرده اند، تقدیر به عمل بیاید.

۲۰ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۳۸
کد خبر : ۱۸,۵۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید