دومین جلسه نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد+تصاویر

دومین جلسه نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد+تصاویر
جلسه نظرخواهی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و شرکا به میزبانی رستوران پاکروان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی جلسه نظرخواهی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و شرکا به میزبانی رستوران پاکروان برگزار شد.


در این نشست با بیش از ۱۵ نفر از مشتریان رستوران ها بصورت تصادفی تماس گرفته شد و درباره خدمات مختلفی که در رستوران ها ارائه می شود از آن ها نظرخواهی شد.


پرویز ادیبی رئیس خدمات عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار داشت: این دومین جلسه نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران ها بوده و تلاش می کنیم در این مکالمه سوال هایی درباره موارد مختلف مربوط به رستوران ها پرسیده شود و همکاران ما در خدمات عمومی و همچنین شرکاء شرکت عملیات غیرصنعتی در رستوران ها پیشنهادات و انتقادات مشتریان را یادداشت می کنند.


وی ادامه داد: خوشبختانه مشتریان ما بسیار دقیق هستند و در این تماس ها بسیاری از ابعاد مختلف که شاید کمتر به آن توجه می شد بیش از پیش برای ما آشکار می شود و امیدواریم نتیجه این نظرسنجی ها افزایش کیفیت در ارائه خدمات رستوران ها و در نتیجه جاب رضایت مشتریان باشد و مجموعه خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی نیز بر اساس همین نقطه نظرات، نظارت خود را افزایش خواهد داد.

۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۸۳
کد خبر : ۱۸,۵۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید