تیم های برتر رشته های شطرنج، تنیس روی میز، شنا و دارت آقایان در جشنواره ورزشی شهدا صنایع پتروشیمی مشخص شدند

تیم های برتر رشته های شطرنج، تنیس روی میز، شنا و دارت آقایان در جشنواره ورزشی شهدا صنایع پتروشیمی مشخص شدند
در حالی که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به نیمه راه خود رسیده است، تیم های برتر تعدادی از رشته ها مشخص شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی در حالی که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر به نیمه راه خود رسیده است، تیم های برتر تعدادی از رشته ها در بخش آقایان مشخص شده اند.

مسابقات شطرنج آقایان که در محل هیئت شطرنج شهرستان بندرماهشهر و از 14 آذر الی16 آذربرگزار شد ، در پایان تیم های پتروشیمی تندگویان جایگاه اول، پتروشیمی بندرامام جایگاه دوم و پتروشیمی مارون جایگاه سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

مسابقات تنیس روی میز آقایان از 14 آذر الی 16 آذر در سالن تنیس روی میز مرحوم نوید حجازی برگزار شد که طی آن تیم های شرکت عملیات غیرصنعتی، پتروشیمی بوعلی و پتروشیمی امیرکبیر به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم معرفی شدند.

مسابقات شنا آقایان 16 آذر در استخر آزادی برگزار شد و به ترتیب تیم های پتروشیمی بندرامام(ره) ، شرکت عملیات غیرصنعتی و  پتروشیمی اروند مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین مسابقات دارت آقایان 19 آذرماه در سالن دارت خبرنگار برگزار شد و تیم پتروشیمی امیرکبیر جایگاه اول، پتروشیمی بندرامام(ره) جایگاه دوم و سازمان  بهداشت و درمان صنعت نفت جایگاه سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی بندرماهشهر با حضور 18 شرکت و 1173 شرکت کننده در 8 رشته آقایان و 8 رشته بانوان توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان در حال برگزاری است.

۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۶۹
کد خبر : ۱۸,۵۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید