تیم های پتروشیمی لاله و اروند به فینال مسابقات فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی راه یافتند+تصاویر

تیم های پتروشیمی لاله و اروند به فینال مسابقات فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی راه یافتند+تصاویر
دو مسابقه فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی در سالن بعثت بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی دو مسابقه فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی در سالن بعثت بندرماهشهر برگزار شد.

مسابقه اول بین تیم های پتروشیمی رازی و اروند برگزار شد. بازیکنان تیم اروند با لباس سفید و بازیکنان تیم رازی با لباس نارنجی رنگ به میدان آمدند که در پایان  تیم پتروشیمی اروند موفق شد با نتیجه 3 بر 1 پتروشیمی رازی را شکست دهد و راهی مسابقه فینال شود.

مسابقه دوم در مرحله نیمه نهایی نیز بین دو تیم پتروشیمی لاله و پتروشیمی بوعلی برگزار شد که بازیکنان تیم پتروشیمی لاله با لباس های زرد و بازیکنان تیم پتروشیمی بوعلی با لباس های مشکی وارد زمین شدند.

این دو تیم در رقابتی جذاب و نزدیک پا به پای یکدیگر تا دقایق پایانی بازی پیش رفتند و در پایان دو نیمه به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت دادند و کار به ضربات پنالتی کشید که در این ضربات تیم پتروشیمی لاله موفق شد از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

بر اساس نتایج امروز، تیم های پتروشیمی بوعلی و رازی از ساعت 10 صبح فردا 26 آذر در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم های پتروشیمی لاله و اروند نیز از ساعت 11 صبح در مرحله فینال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

گفتنی است که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی از 14 آذر 97 در 7 رشته بانوان و 8 رشته آقایان و با حضور 18 شرکت پتروشیمی و 1173 شرکت کننده توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان بندرماهشهر در حال برگزاری است

۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۱۵
کد خبر : ۱۸,۵۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید