حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی در اتاق گفت و گو شهرک بعثت با حضور تعدادی از ساکنین+تصاویر

حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی در اتاق گفت و گو شهرک بعثت با حضور تعدادی از ساکنین+تصاویر
صبح روز چهارشنبه 28/9/97 اولین جلسه اتاق گفت و گو با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از ساکنین شهرک بعثت در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز چهارشنبه 97/9/28 اولین جلسه اتاق گفت و گو با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از ساکنین شهرک بعثت در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

در ابتدا اعضای اتاق گفت و گو که از ساکنین شهرک بعثت هستند، به ارائه پیشنهادات و راهکارها جهت بهبود هرچه بیشتر وضعیت این شهرک پرداختند و هریک از آن ها  نقطه نظرات خود را درباره مناطق مختلف شهرک، مطرح کردند.

موضوعات مرتبط با فضای سبز، تنظیفات، حراست و موضوعات فرهنگی از قسمت هایی بود که اعضای اتاق گفت و گو در این جلسه به آن ها پرداختند و اعضای هیئت رئیسه نیز نقطه نظرات ساکنین در بخش های مربوط به حوزه کاری خودشان را یادداشت کردند و به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت های انجام شده پرداختند.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز پس از پایان مباحث مطرح شده توسط فعالین اجتماعی شهرک بعثت، این نشست را اقدام خوبی جهت تعامل بیش از پیش ساکنین و مدیریت شهرک بعثت دانست و اظهار داشت: این جلسات می تواند با هدف ارتقاء سطح تعاملات، موضوعاتی که شاید پیش از این کمتر به آن ها دقت می شده را نمایان تر کند و همکاران ما در مجموعه مدیریت شهرک بعثت با حساسیت بیشتری حوزه کاری خود را رصد خواهند کرد و از سوی دیگر بعضی از مشکلات که تنها با همکاری خود ساکنین محترم برطرف خواهد شد از سوی همکاران ما به آن ها منتقل می شود و این دو بال در کنار هم می تواند رضایتمندی هرچه بیشتر عزیزان شهرک بعثت را فراهم کند

۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۲۶
کد خبر : ۱۸,۵۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید