برگزاری نشست هماهنگی مانور شرایط اضطراری در شهرک بعثت+تصاویر

برگزاری نشست هماهنگی مانور شرایط اضطراری در شهرک بعثت+تصاویر
مانور دور میزی شرایط اضطراری در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار شد. در این نشست سناریوی مانور اطفای حریق و امداد و نجات مرور شد و هریک از مسئولین دستگاه ها و واحدها به ارائه توضیح و اظهار نظر درباره نحوه برگزاری مانور پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی  و خدمات صنایع پتروشیمی مانور دور میزی شرایط اضطراری در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار شد.

در این نشست سناریوی مانور اطفای حریق و امداد و نجات مرور شد و هریک از مسئولین دستگاه ها و واحدها به ارائه توضیح و اظهار نظر درباره نحوه برگزاری مانور پرداختند.

علیویان رئیس HSE شرکت عملیات غیرصنعتی هدف از اجرای این مانور را ایجاد هماهنگی بین ادارات درگیر حوادث دانست و اظهار داشت: یکی از نتایج مهم و قابل توجه برگزاری این مانور، شناخت نقاط ضعف و قوت در انجام عکس العمل های به موقع و سریع است و انجام این دست مانورها تمرین اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در مواقع حادثه  خواهد بود.

به گفته علیویان مجموعه های مختلفی از جمله آتش نشانی شهرک بعثت، مدیریت شهرک بعثت و واحدهای تابعه، حراست شهرک بعثت، آتش نشانی شهرداری چمران ، اداره برق چمران، مرکز فوریت های پزشکی شهرستان بندرماهشهرو سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این مانور همکاری خواهند داشت.

رئیس HSE شرکت عملیات غیرصنعتی در پایان خاطرنشان کرد: این مانورهای بصورت دوره ای و مستمر در شهرک بعثت و با همکاری ارگان های مختلف انجام می شود و به دلیل آمادگی ایجاد شده حاصل از برگزاری این مانورها بعضی از اتفاقات که بصورت غیرمنتظره رخ داده بود با سرعت کنترل شد و شاهد هیچگونه خسارت مالی و جانی نبودیم.

گفتنی است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است مانور شرایط اضطراری  صبح روز پنجشنبه 13 دی 97 در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) برگزار شود.

۵ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۲۶
کد خبر : ۱۸,۵۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید