برگزاری آخرین مرحله نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

برگزاری آخرین مرحله نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر
آخرین مرحله نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور رئیس اداره خدمات و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه به همراه شرکا رستوران ها در رستوران قائم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آخرین مرحله نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور رئیس اداره خدمات و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه به همراه شرکا رستوران ها در رستوران قائم برگزار شد.

پرویز ادیبی رئیس خدمات عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی  در تشریح جزئیات این سه جلسه نظرخواهی از مشتریان رستوران ها اظهار کرد: در این سه مرحله  39 تماس موفق با مشتریان رستوران ها از 16 شرکت برقرار شد و موضوعات مختلفی از جمله کیفیت، تنوع غذا، سرعت و نحوه ارائه سرویس از مواردی بود که مشتریان درباره آن اظهار نظر کردند.

وی درباره تاثیر نظر مشتریان در ادامه روند کاری رستوران ها گفت: تمام موضوعاتی که در این سه جلسه مطرح شد، توسط شرکا در رستوران ها و همکاران ما در اداره خدمات یادداشت شد و تلاش می کنیم دغدغه های مشتریان خود را به مرور برطرف کنیم.

به گفته رئیس خدمات عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی مقرر شده است این نظرسنجی ها بصورت فصلی انجام شود و در پایان هر فصل بر اساس نظر مشتریانی که بصورت تصادفی با آن ها تماس گرفته شده و بر اساس آنالیزهای پیوسته توسط اداره خدمات و اداره HSE، رستوران های برتر مشخص خواهند شد.

گفتنی است که این نظرسنجی ها سال گذشته نیز انجام شد ولی از نیمه دوم امسال مقرر گردید به منظور رصد دقیق تر نظرات مشتریان و نقاط ضعف و قوت این نظرسنجی ها بصورت فصلی انجام شود

۱۰ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۶۴
کد خبر : ۱۸,۵۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید