بهره برداری از سیستم EMS کلینیک پزشکی ورزشی شهرک بعثت با حضور معاون وزیر نفت+تصاویر

بهره برداری از سیستم EMS کلینیک پزشکی ورزشی شهرک بعثت با حضور معاون وزیر نفت+تصاویر
صبح امروز سه شنبه 97/10/11 مهندس محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از حضور در پارک ارم و پیاده روی صبح گاهی، از کلینیک پزشکی-ورزشی شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح امروز سه شنبه 97/10/11 مهندس محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از حضور در پارک ارم و پیاده روی صبح گاهی، از کلینیک پزشکی-ورزشی شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت بازدید کرد.

در این بازدید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی، معاون وزیر نفت را همراهی می کردند.

با حضور مهندس محمدی در پارک ارم، مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و تنگ تکابی رئیس پارک ارم به ارائه توضیحاتی درباره جاذبه های این پارک پرداختند.

کلینیک پزشکی-ورزشی شرکت عملیات غیرصنعتی در شهرک بعثت دومین مقصد معاون وزیر نفت بود که در این بازدید نیزدکتر شعبانی مدیر کلینیک به ارائه توضیحاتی درباره تنوع خدمات ورزشی و سلامتی  که در این مرکز ارائه می شود پرداخت.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی درباره نحوه راه اندازی و فعالیت این کلینیک گفت: پس از ارائه پیشنهاد راه اندازی کلینیک ورزشی-پزشکی از سوی یکی از جوانان متخصص شهرستان، ابتدا مکانی در بندرماهشهر را برای شروع کار در نظر گرفتیم و پس از تجهیز محل، فعالیت اولین کلینیک شروع شد؛ تنها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، شاهد استقبال چشمگیر مردم و خانواده صنایع پتروشیمی بودیم بصورتی که بسیاری از خانواده ها از شهرک بعثت برای استفاده از این کلینیک به ماهشهر مراجعه می کردند.

مهندس غلامی ادامه داد: این رفت و آمد ها در کنار استقبال چشمگیر خانواده ها ما را بر آن داشت که کلینیکی مجهز تر در شهرک بعثت راه اندازی کنیم که پس از ساخت و تجهیز مرکز، با مشارکت بخش خصوصی کلینیک پزشکی-ورزشی بعثت نیز راه اندازی شد و همانطور که پیش بینی می کردیم شاهد استقبال خوبی از سوی کارکنان صنایع و خانواده های آن ها بودیم و با توجه به ورود تکنولوژی به ورزش، تصمیم گرفتیم برخی امکانات روز را به این مرکز بیاوریم که دستگاه EMS یکی از این موارد است.

در حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در کلینیک پزشکی-ورزشی شهرک بعثت، سیستم ورزشی EMS مورد بهره برداری قرار گرفت.

شعبانی مدیر این کلینیک درباره عملکرد سیستم EMS اظهار داشت: در تمرینات ورزشی امروزی بیش از همه “سیستم تمرین کل بدن” جایگزین تمرینات دیگر شده است و برای این منظور از سیستمی استفاده می شود که در آن 10 جفت الکترودهای مسطح به صورت کاملا هوشمندانه در یک جلیقه ، کمربند، بازو بند و پا بند تعبیه شده و امکان انقباض تمامی گروه های عضلانی بدن را ایجاد می کند.

مدیر کلینیک پزشکی-ورزشی شهرک بعثت  به  ویژگی های اساسی سیستم EMS اشاره کرد و گفت:  کاهش وزن با چربی سوزی، تقویت و افزایش حجم عضلات، از بین رفتن چربی زائد اندامها با بهبود متابولیسم بدن، زیبا سازی و فرم دهی به بدن ، درگیری بسیار پایین مفاصل در مقایسه با سایر ورزش ها، ترمیم سلول های سطحی و بافت های پوستی، درمان آسیب دیدگی و کاهش درد، 20 دقیقه تمرین معادل ۳ جلسه تمرین بدنسازی از ویژگی های بارز این دستگاه است.

معاون وزیر نفت نیز بعد از بازدید از امکانات و تجهیزات پارک ارم و کلینیک پزشکی-ورزشی شهرک بعثت، از مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی به دلیل ایجاد فضایی مطلبوب برای کارکنان صنایع پتروشیمی و خانواده های آن ها در شهرک بعثت، تقدیر کرد.

۱۱ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۸۱
کد خبر : ۱۸,۵۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید