بازدید معاون امور مجامع و سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از اماکن و پروژه های شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

بازدید معاون امور مجامع و سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از اماکن و پروژه های شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر
معاون امور مجامع و سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از برخی اماکن و پروژه های در دست ساخت این شرکت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی عصر روز چهارشنبه 19 دی 97 معاون امور مجامع و سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از برخی اماکن و پروژه های در دست اجرای این شرکت بازدید کردند.

اولین مقصد بازدید پروژه بیمارستان راه زینب(س) بود که روزهای انتهایی ساخت خود را سپری می کند و به زودی مورد استفاده مردم شهر بندرامام(ره) قرار خواهد گرفت.

مهندس حیار رئیس طرح ها و پروژه های شرکت عملیات غیرصنعتی در این بازدید جزئیات، اعتبارات و مدت زمان ساخت این بیمارستان را تشریح کرد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نیز پروژه بیمارستان راه زینب(س) را در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی دانست و اظهار داشت: شرکت عملیات غیرصنعتی به نیابت از شرکت های پتروشیمی  تلاش می کند نقش خود را  در حوزه مسئولیت های اجتماعی به نحوی که شایسته صنعت پتروشیمی است، ایفا کند.

وی افزود: مردم محترم شهر بندرامام(ره) پیش از این برای بسیاری از امور درمانی مجبور بودند مسیری را طی کنند و به بندرماهشهر بیایند ولی به امید خدا با تکمیل این پروژه طی روزهای آینده شاهد تسهیل در امور پزشکی و درمانی ساکنین این شهر خواهیم بود.

پارک ارم مقصد آخر معاون امور مجامع و سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و هیئت همراه بود که محیط و فضای دلنشین این مجموعه توجه و تحسین بازدیدکنندگان را برانگیخت.

۱۹ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۹۲۱
کد خبر : ۱۸,۵۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید