به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل(ع) و روز جانباز؛

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با جانبازان این شرکت +تصاویر

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با جانبازان این شرکت +تصاویر
همزمان با چهارمین روز از ماه شعبان و فرارسیدن ولادت حضرت اباالفضل(ع) و روز جانباز، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با کارکنان جانباز این شرکت دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با چهارمین روز از ماه شعبان و فرارسیدن ولادت حضرت اباالفضل(ع) و روز جانباز، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با کارکنان جانباز این شرکت دیدار کرد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت اباالفضل(ع)، جانبازان را الگوی  جامعه دانست و اظهار داشت: این عزیزان در روزهای سخت انقلاب جان، مال و سلامت خود را به خطر انداختند و برای رضای خدا و به جهت حس میهن دوستی پای در یک نبرد سخت گذاشتند.

وی افزود: جانبازان با نشانه های منحصر به فرد خود چراغ راه کشور شدند و برکت وجود آن ها در مقاطع حساس به یاری کشور آمده است.

مهندس غلامی با اشاره به زحمات جانبازان شرکت عملیات غیرصنعتی  در بازه های سخت برای این مجموعه گفت: خوشبختانه شرکت عملیات غیرصنعتی به وجود جانبازان زحمت کشی مفتخر است که در بازه های زمانی مختلف پیشروی سایرین بوده اند و با فعالیت های مثمر ثمر خود الگویی برای سایر نسل ها شدند.

پس از پایان این صحبت ها نوبت به جانبازان رسید که ضمن گفت و گو  وتعامل در خصوص موضوعات درون سازمانی، به مرور خاطرات دفاع مقدس خود پرداختند که این خاطره گویی ها لحظات شادی را برای حاضرین در این جلسه رقم زد.

۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۶
تعداد بازدید : ۷۳۷
کد خبر : ۱۸,۵۸۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید