مراسم اختتامیه و تقدیر از عوامل برگزاری هشتمین جشنواره اقوام ایران زمین برگزار شد+تصاویر

مراسم اختتامیه و تقدیر از عوامل برگزاری هشتمین جشنواره اقوام ایران زمین برگزار شد+تصاویر
مراسم اختتامیه و قدردانی از دست اندرکاران هشتمین جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایران زمین با حضور عوامل برگزاری و غرفه داران این جشنواره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی مراسم اختتامیه و قدردانی از دست اندرکاران هشتمین جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایران زمین با حضور عوامل برگزاری و غرفه داران این جشنواره برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار می شد، کلیپی به نمایش درآمد که گوشه هایی از زحمات انجام شده پیش از آغاز جشنواره و اقدامات و برنامه های انجام شده در طول برگزاری آن به نمایش گذاشته شد که با مرور خاطرات 10 شب پر رفت و آمد و پرشور جشنواره اقوام، خاطرات آن شب ها برای عوامل جشنواره نیز زنده شد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این مراسم به  ویژگی های کم نظیر تنوع قومیتی در ایران اشاره کرد و گفت: در جشنوراه های اقوام که هر ساله برگزار می شود،شاهد حضور پر شور قومیت های مختلف هستیم و همه چادرها و غرفه ها دیوار به دیوار یکدیگر و برادرانه 10 شب بی نظیر را سپری می کنند.

وی با اشاره به حوادث تلخ ابتدای سال 98 و مواجهه هموطنان بخصوص مردم خوزستان با سیل اخیر اظهار داشت: اتحادی که در جشنواره اقوام بر آن تاکید می شود و در معرض دید همگان قرار می گیرد اینبار در صحنه عمل و در سیل استان خوزستان کاملا قابل مشاهده است و این حادثه در کنار تمام مشکلاتی که برای هموطنان عزیزمان ایجاد کرد ، بار دیگر اتحاد و یکپارچگی ایران اسلامی با هر رنگ و زبان و گویش را به نمایش گذاشت.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی حل مشکلات ایجاد شده در مناطق سیل زده را تنها در سایه اتحاد ممکن دانست و ادامه داد: مردم خوزستان صحنه های کم نظیری راخلق کردند و با شجاعت پای کار ایستادند و هر یک از ارگان ها نیز تلاش  کردند وظیفه خود را در قبال این موضوع انجام دهد و شرکت های پتروشیمی منطقه نیز تمام قد به کمک مناطق درگیر سیل رفتند و به لطف خدا این مشارکت همچنان ادامه خواهد داشت.

همچنین یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی در این مراسم با اشاره به تعداد استان ها وکیفیت برگزاری جشنواره خاطر نشان کرد: در هشتمین جشنواره اقوام 22 استان حضور داشتند و در 10 شب فعالیت جشنواره ، در هر شب یکی از قومیت ها به اجرای موسیقی و ویژه برنامه های فرهنگی و سنتی پرداخت و در کنار همه این غرفه ها، برنامه ها و چادرها، غرفه ایثارگران که به بازخوانی رشادت های غیورمردان این سرزمین در 8 سال دفاع مقدس پرداخت حال و هوای جشنواره اقوام امسال را با صفاتر کرد.

گفتنی است که در پایان این مراسم از دست اندرکاران و غرفه داران هشتمین جشنواره اقوام ایران زمین که از 1 الی 10 اسفند 97 در شهرک بعثت برگزار شده بود،تقدیر به عمل آمد.

۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۷
تعداد بازدید : ۷۲۷
کد خبر : ۱۸,۵۸۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید