برگزاری برنامه های فرهنگی به مناسبت روز جوان و در آستانه میلاد حضرت ولی عصر(عج) ویژه دانش آموزان تعدادی از مدارس بندرماهشهر و شهرک بعثت+تصاویر

برگزاری برنامه های فرهنگی به مناسبت روز جوان و در آستانه میلاد حضرت ولی عصر(عج) ویژه دانش آموزان تعدادی از مدارس بندرماهشهر و شهرک بعثت+تصاویر
همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و همچنین در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت امام عصر(عج) برنامه های آموزشی و فرهنگی ویژه دانش آموزان تعدادی از مدارس بندرماهشهر و شهرک بعثت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و همچنین در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت امام عصر(عج) برنامه های آموزشی و فرهنگی ویژه دانش آموزان تعدادی از مدارس بندرماهشهر و شهرک بعثت برگزار شد.

در این برنامه ها تلاش شد با معرفی هرچه بیشتر سیره اهل بیت(ع) و پیشوایان دین، روایاتی با محوریت ویژگی جوانان اسلامی و یاران امام زمان(ع) برای  دانش آموزان مطرح شود.

حجت الاسلام بحرکاظمی به عنوان مجری این برنامه ها، به لزوم طی کردن روند زمینه سازی جهت تحقق امر ظهور اشاره کرد و با طرح موضوع، مباحث گروهی درباره علل غیبت و نتایج ظهور امام زمان (عج) را ایجاد کرد.

ایجاد فضایی دو طرفه،  مشارکت و تلاش دانش آموزان جهت شکل گرفتن مباحث با توجه به رده سنی مخاطبین، از موضوعات قابل توجهی بود که دانش آموزان را نیز جهت پیگیری هرچه بیشتر مباحث علاقه مند کرده بود.

همچنین اجرای سرود هایی با محوریت مهدویت توسط گروه سرود مهدی یاوران از بخش های دیگر این برنامه ها بود و در پایان نیز نمایشی توسط تعدادی از هنرمندان بندرماهشهر به اجرا در آمد که مورد توجه دانش آموزان  قرار گرفت.

گفتنی است که کانون قرآن و انتظار شرکت عملیات غیرصنعتی در بسیاری از مناسبت های مذهبی برنامه های مختلفی ویژه نوجوانان و جوانان را برنامه ریزی می کند و با ایجاد گروه مهدی یاوران تلاش کرده است نوجوانان این مجموعه را در زمینه های مختلف علمی همراه با آموزش های دینی بخصوص حول محور مهدویت و انتظار پرورش دهد.

۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۷۷۰
کد خبر : ۱۸,۵۸۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید