بازدید مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از پروژه های در حال ساخت ستاد نوسازی مدارس از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه+تصاویر

بازدید مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از پروژه های در حال ساخت ستاد نوسازی مدارس از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه+تصاویر
جلسه و بازدید مشترک مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه رئیس ستاد نوسازی مدارس شهرستان بندرماهشهر از پروژه های مشترک در حال اجرا انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی جلسه و بازدید مشترک مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه رئیس ستاد نوسازی مدارس شهرستان بندرماهشهر از پروژه های مشترک در حال اجرا انجام شد.

پس از  جلسه ای مشترک که با هدف افزایش هماهنگی ها و تعاملات میان شرکت عملیات غیرصنعتی و ستاد نوسازی مدارس و در نتیجه تسریع در انجام پروژه های در دست اجرا برگزار شد، بازدید میدانی از تعدادی از این پروژه ها صورت گرفت.

دارالقرآن بندرماهشهر اولین محلی بود که مورد بادید قرار گرفت و مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی از نزدیک در جریان روند ساخت این پروژه قرار گرفت.

آقایان زارعی رئیس عملیات، نصرتی رئیس امور مالی و حاجی زاده مدیر پشتیبانی شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در این بازدیدها حضور داشتند و کیفیت اقدامات صورت گرفته را بررسی کردند.

استخر در حال ساخت توسط ستاد نوسازی مدارس دومین محل بازدید بود و پس از آن سالن ورزشی چند منظوره ای که در شهر بندرامام(ره) در حال ساخت می باشد مورد بازدید میدانی قرار گرفت و کیفیت اقدامات صورت گرفته بررسی شد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی کیفیت انجام پروژه های در حال اجرا را دارای اهمیت بالایی دانست و گفت: هدف صنعت پتروشیمی از هزینه در منطقه توسعه  و رشد آن است به همین دلیل ترجیح بر این است که این هزینه ها در جهت ایجاد پروژه ها و اقدامات ماندگار مصرف شود و این اقدامات در بلند مدت نیز تاثیرات مثبتی را بر منطقه خواهد گذاشت. 

نریمانی مدیر ستاد نوسازی مدارس بندرماهشهر نیز ابراز امیدواری کرد که همکاری های آغاز شده میان این ستاد و شرکت های پتروشیمی منطقه که به واسطه شرکت عملیات غیرصنعتی صورت می گیرد همچنان ادامه دار باشد و در نهایت اقدامات ماندگاری در مناطق مختلف شهرستان به ثبت برسد.

گفتنی است که پروژه های دارالقرآن و استخر در بندرماهشهر و سالن چند منظوره ورزشی در بندرامام خمینی(ره) از پروژه هایی هستند که بصورت مشترک از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه و ستاد نوسازی مدارس بندرماهشهر در حال اجرا هستند.

۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۰۱۰
کد خبر : ۱۸,۵۹۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید