بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از 176 منزل مسکونی در حال ساخت ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر بندرامام(ره)+تصاویر

بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از 176 منزل مسکونی در حال ساخت ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر بندرامام(ره)+تصاویر
مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه معاون عمرانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان و رئیس این اداره در شهر بندرامام (ره) از منازل در حال ساخت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه معاون عمرانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان و رئیس این اداره در شهر بندرامام (ره) از منازل در حال ساخت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بازدید کردند.

اعتبار ساخت این منازل از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه و کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین شده است و تاکنون ساخت 176 منزل مسکونی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته قنبری رئیس کمیته امداد شهر بندرامام(ره) با حمایت های انجام شده از سوی شرکت های پتروشیمی که از طریق شرکت عملیات غیرصنعتی صورت می گیرد پیشرفت ساخت منازل با سرعت خوبی همراه بوده و ابراز امیدواری کرده است که در سریع ترین زمان ممکن منازل  در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار بگیرد.

همچنین مهندس قنواتی معاون عمرانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان ساخت این منازل را گام بزرگی در جهت کاهش محرومیت منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد همزمان با پیشرفت پروژه ساخت خانه ها، زیرساخت های مورد نیاز جهت استقرار خانواده ها در منطقه از سوی سایر ارگان ها فراهم شود.

همچنین مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی این پروژه را یکی از شیرین ترین پروژه های انجام شده از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه دانست و گفت: در چند سال اخیر پروژه هایی در زمینه های مختلف از محل این اعتبارت ساخته و به بهره برداری رسیده اما ساخت منازل مسکونی برای مددجویان عزیز کمیته امداد حلاوت ویژه ای داشته است.

وی با ابراز امیدواری برای تداوم این گام بلند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این موضوع کمیته امداد شهر بندرامام(ره) و بویژه رئیس محترم این اداره محکم پای کار آمدند و با حمایت هایی که از استان صورت گرفت پروژه در حال حاضر با پیشرفت قابل ملاحضه ای همراه بوده که امیدواریم هرچه زودتر برای استفاده مددجویان عزیز به بهره برداری برسد.

۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۱
تعداد بازدید : ۹۸۷
کد خبر : ۱۸,۵۹۳
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید