برگزاری جلسه کارگروه شهرک بعثت/ تعامل مدیران شهرک، شرکت های پتروشیمی و ساکنین عامل پیشرفت منطقه

برگزاری جلسه کارگروه شهرک بعثت/ تعامل مدیران شهرک، شرکت های پتروشیمی و ساکنین عامل پیشرفت منطقه
جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه نمایندگان شرکت های پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی جلسه کارگروه شهرک بعثت با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی به همراه نمایندگان شرکت های پتروشیمی  برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مختلف مربوط به ساکنین شهرک بعثت که به نمایندگان شرکت ها منتقل شده بود، توسط آن ها مطرح شد و راهکارهای بهبود هرچه بیشتر وضعیت شهرک بعثت بررسی گردید.

پیگیری دغدغه های مطرح شده از سوی نمایندگان شرکت های پتروشیمی موضوعی بود که مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی بر آن تاکید داشت و تعیین برنامه زمان بندی مشخص از سوی مدیران شهرک بعثت جهت برطرف نمودن مسائل عنوان شده یکی از نتایج این جلسه بود.

همچنین پرداخت به موقع هزینه ها از سوی شرکت های پتروشیمی به شرکت عملیات غیرصنعتی جهت پیشبرد امور شهرک بعثت از دیگر موضوعاتی بود که در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برطرف شدن بعضی از اشکالات روشنایی ، سم پاشی های دوره ای و ساماندهی میادین و فضای سبز شهرک بعثت ازدیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی هدف از برگزاری این جلسات را تصمیم گیری های اساسی جهت بهبود وضعیت زندگی در شهرک بعثت دانست و اظهار داشت: این جلسات صرفا به جهت مشورت دهی نیست و قرار است تصمیماتی اساسی برای امور شهرک بعثت گرفته شود و به همین دلیل درخواست کرده ایم نمایندگان تام الاختیار مدیران عامل شرکت ها در این جلسات حضور پیدا کنند

وی همکاری گروه های مختلف را لازمه پیشرفت شهرک بعثت دانست و گفت: در کنار وظایفی که مدیریت شهرک بعثت بر عهده دارد و باید همت خود را جهت بهبود وضعیت شهرک به کار بگیرد، از شرکت های پتروشیمی و ساکنین نیز انتظار می رود مجموعه مدیریت شهرک بعثت را در انجام این رسالت همراهی کنند و خود را در در این امر سهیم بدانند.

۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸
تعداد بازدید : ۷۵۳
کد خبر : ۱۸,۵۹۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید