در جلسه ای با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی؛

از رابطین قرآنی شرکت های پتروشیمی منطقه و اعضای دبیرخانه هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم تقدیر شد

از رابطین قرآنی شرکت های پتروشیمی منطقه و اعضای دبیرخانه هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم تقدیر شد
در مراسمی با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از فعالیت اعضای دبیرخانه و رابطین قرآنی شرکت های پتروشیمی منطقه در برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی  در مراسمی با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی  از فعالیت اعضای دبیرخانه و رابطین قرآنی شرکت های پتروشیمی منطقه در برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این نشست یعقوب نقی زاده رئیس امور فرهنگی_اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی با اشاره به جزئیات برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 160 دختر و پسر از فرزندان کارکنان شرکت های پتروشیمی در رده های سنی 7 تا 15 سال در بخش حفظ و ترتیل خوانی آغاز شد و روز دوم این مسابقات نیز در بخش کتبی با حضور 250 نفر از کارکنان و خانواده های شرکت های پتروشیمی برگزار شد که در این بخش، مفاهیم قرآن، مهدویت و نهج البلاغه از موارد آزمون بود.

وی افزود: آخرین روز این دوره از مسابقات نیز با حضور 200 نفر در بخش آقایان و بانوان برگزار شد وحاضران در بخش های قرائت، اذان و حفظ به رقابت پرداختند و اساتید مطرح استانی و شهرستانی داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند و بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده در هر بخش، نفرات شرکت کننده را ارزیابی کردند.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در ادامه این نشست توجه به  قرآن کریم در ابعاد مختلف را ضروری دانست و گفت: قطعا بخش مهمی از توجه به قرآن کریم، توجه به قرائت آن است اما بخش مهمتر توجه به مفاهیم و بکار بستن آن ها در زندگی جاری مردم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در چند سال اخیر با همکاری رابطین عزیز قرآنی در شرکت های پتروشیمی در بخش های قرائت و حفظ پیشرفت ملموسی حاصل شده که این مایه مباهات است و در سال های پیش رو نیز باید با قوت و اتخاذ رویکرد جدید، راه ادامه پیدا کند. اما موضوع مهم این است که تمام این اقدامات یک بُعد از ابعاد گسترده قرآن کریم است و نیاز اصلی ما توجه به مفاهیم کلام الله مجید است که مجموعه شرکت عملیات آمادگی توسعه فعالیت ها در این زمینه را دارد و امیدواریم بتوانیم در این موضوع مهم نیز با همکاری عزیزان قرآنی در سایر شرکت های پتروشیمی فعالیت های ثمر بخشی را انجام دهیم.

در ادامه این نشست هریک از اعضای دبیرخانه هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ضمن تقدیر از دغدغه مجموعه مدیریتی شرکت عملیات غیرصنعتی نسبت به موضوعات قرآنی، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت بالا بردن کیفیت برگزاری این مسابقات در دوره های آینده مطرح کردند.

۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۷
تعداد بازدید : ۶۳۰
کد خبر : ۱۸,۶۰۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید