برگزاری گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر+تصاویر

برگزاری گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت عملیات غیرصنعتی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر+تصاویر
همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر همایشی با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر همایشی با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

این مراسم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  ، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و سید نزار موسوی امام جمعه موقت شهرستان بندرماهشهر در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ابتدای این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس، امنیت و ثبات فعلی کشور را مدیون جانفشانی این عزیزان دانست و گفت: انقلاب اسلامی در زمانی که هنوز در بسیاری از جایگاه ها و مراکز حساس خود ثباتی نداشت، وارد جنگی تمام عیار شد و مردان و زنان این سرزمین با شجاعت پای آرمان ها و ارزش های خود ایستادند و نتیجه آن غلبه بر دشمن تا دندان مسلح بود.

همچنین در ادامه این مراسم سرهنگ اسلام دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر با اشاره به موفقیت های جمهوری اسلامی در دوران 40 ساله پس از انقلاب اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی امروزه در ابعاد مختلف رو به افزایش است و در ابعاد کلان یکی از قدرت های غیرقابل حذف منطقه به شمار می رود و این موضوعی است که تمام دنیا به آن اذعان دارند.

وی افزود: بدون شک در موفقیت های امروز، سهم قابل توجهی مربوط به عزیزانی است که در روزهای سخت دفاع مقدس از مهمترین سرمایه های خودشان چشم پوشی کردند و این مایه افتخار است که حالا در این جمع بی ریا  ودوست داشتنی در کنارعزیزان هستم و باید از بانیان این گردهمایی قدردانی کرد.

گفتنی است که در بخش هایی از این مراسم احمد میاح مداح اهل بیت(ع) به مناسبت ایام شهادت حضرت امام علی(ع) و حجت الاسلام سید نزار موسوی با ابتهال خوانی حال و هوای روزهای دفاع مقدس و شب های قدر را در این مراسم زنده نگه داشتند.

۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۲
تعداد بازدید : ۷۵۹
کد خبر : ۱۸,۶۰۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید