تقدیر از مدیرعامل سابق و خیر مقدم به مدیرعامل جدید شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

تقدیر از مدیرعامل سابق و خیر مقدم به مدیرعامل جدید شرکت عملیات غیرصنعتی+تصاویر

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ، شرکت پتروشیمی بندرامام در راستای تقدیر از خدمات و زحمات عبدالرضا غلامی مدیرعامل سابق شرکت عملیات غیرصنعتی  و همچنین خیرمقدم به محسن آتش زمزم مراسمی در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار کرد.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم به مهمانان و حاضرین در مراسم اظهار داشت : توسعه پایدار و متوازن منطقه اولویت اول شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس است و در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و عملکرد عبدالرضا غلامی در شرکت عملیات غیر صنعتی و اعلام حمایت از مدیرعامل جدید این شرکت گفت : همواره مسئولیت ها برای تمامی مسئولین گذرا بوده و وظیفه همگی این است که در کنار یکدیگر برای آبادانی کشور تلاش کنیم و قطعا شرکت پتروشیمی بندرامام به مانند گذشته به منظور ارائه بهترین خدمات به کارکنان صنایع پتروشیمی و خانواده های آن ها و همچنین مردم منطقه در کنار مهندس آتش زمزم و شرکت عملیات غیر صنعتی خواهد بود.

در ادامه مراسم شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی نیز از تلاش های مدیرعامل سابق شرکت عملیات غیر صنعتی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد و همچنین آرزوی موفقیت و سربلندی برای مدیرعامل جدید این شرکت داشت.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز به جهت تدارک این مراسم از مجموعه مدیران پتروشیمی بندرامام تقدیر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه به واسطه اقداماتی که پیش از این در مجموعه عملیات غیرصنعتی صورت گرفته است، بسیاری از امور در شرایط خوبی قرار گرفته است که جا دارد به همین دلیل مجددا از زحمات مهندس غلامی تقدیر کنیم.

وی تاثیر اقدامات و خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی را در روند کار شرکت های تولیدی قابل ملاحظه دانست و گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی ذاتا یک شرکت سودآور مانند سایر شرکت های تولیدی نیست اما کیفیت ارائه خدمات به کارکنان شرکت های پتروشیمی و خانواده های آن تاثیر مستقیمی بر روند کار آن ها و در نتیجه سودآوری شرکت های تولیدی خواهد داشت و به همین جهت از هیچ اقدامی که موجب افزایش رفاه و رضایت کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی شود فروگذار نخواهیم کرد.

غلامی مدیرعامل سابق شرکت عملیات غیرصنعتی نیز ارائه خدمات برتر به کارکنان شرکت های پتروشیمی و انجام تکالیف در قالب مسئولیت های اجتماعی را لذت بخش ترین ثمره دوران مسئولیت خود دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مخاطبین خدمات ما که مردم منطقه و کارکنان شرکت های پتروشیمی بودند بسیار افراد تیزبین و دقیقی هستند و بازخوردهایی که از این عزیزان در این مدت دریافت کردم بسیار با ارزش و ماندگار بود.

وی در پایان ضمن تشکر از عوامل تشکیل این مراسم، برای مهندس آتش زمزم آرزوی موفقیت کرد و گفت: در این مدتی که با مهندس آتش زمزم در ارتباط بودم، وی را فردی تیزهوش دیدم که ان شاالله با حمایت سایر شرکت های پتروشیمی منطقه در مسیر پیش رو موفق خواهد شد.

گفتنی است که مدیران عامل شرکت های پتروشیمی حاضر در این مراسم نیز ضمن تقدیر از زحمات عبدالرضا غلامی در دوران مسئولیت، برای همکاری و تعامل نزدیک با مجموعه شرکت عملیات غیرصنعتی در دوران مدیریت محسن آتش زمزم اعلام آمادگی کردند.

۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۳۳۱
کد خبر : ۱۸,۶۰۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید