جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد+تصاویر

جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد+تصاویر
جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه با حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد.

این جلسه با هدف بازبینی و بررسی بازخورد فعالیت های تقویم فرهنگی سال 97 و جمع بندی تقویم سال 98 برگزار شد و هر یک از روسای روابط عمومی به اظهار نظر در خصوص چگونگی برگزاری ویژه برنامه های تقویم جدید پرداختند.

آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی که مهمان ویژه بخشی از این نشست بود اجرای برنامه های مختلف متناسب با سلایق مخاطبین را ضروری دانست و گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی که مسئولیت اجرای تقویم فرهنگی را برعهده دارد متناسب با صلاحدید و سیاست  شرکت های پتروشیمی منطقه برنامه های مختلف را برگزار می کند و تلاش همکاران ما قطعا در جهت اجرای با کیفیت برنامه ها خواهد بود.

وی شناخت ذائقه مخاطبین را بخش مهمی از وظایف مجموعه های فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های شاد و افزایش روحیه کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی موضوع مهمی است که امیدواریم در تدوین تقویم فرهنگی سال 98 مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی اجرای برنامه با مشارکت خانواده ها را موضوع حائز اهمیتی دانست و افزود: یکی از راه های افزایش حضور و نشاط خانواده ها اجرای برنامه مشارکتی با حضور خود آن ها است که از این طریق علاوه بر افزایش کیفیت برپایی یک مراسم، توانمندی خانواده ها نیز ارتقا پیدا می کند که در صورت تحقق این موضوعات تمایز ویژه ای میان برنامه های این منطقه با سایر مناطق ایجاد خواهد شد.

گفتنی است که در جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ضمن بررسی کیفیت برنامه های تقویم فرهنگی سال 97، پیشنهادات هریک از اعضا برای جمع بندی تقویم فرهنگی سال 98 نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد پس از بررسی های نهایی تقویم فرهنگی سال جاری مورد تصویب قرار بگیرد. 

۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹
تعداد بازدید : ۶۳۵
کد خبر : ۱۸,۶۰۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید