برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت در شهرک بعثت+تصاویر

برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت در شهرک بعثت+تصاویر
به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا(ع) جشنی با حضور کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی در مجموعه قناد شهرک بعثت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا(ع) جشنی با حضور کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی در مجموعه قناد شهرک بعثت برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی برنامه های جشن دهه کرامت با اجرایی ویژه کودکان آغاز شد که جذابیت های این اجرا و عروسک گردانی باعث تجمع کودکان مقابل صحنه نمایش شد.

اجرای تئاتر توسط گروه نمایش خوزستانی بخش جذاب دیگری بود که خنده را بر لب حاضران در مراسم آورد و پس از آن مسابقه ای میان شرکت کنندگان در جشن برگزار شد که موضوع طنز آن بر جذابیت های مراسم افزود.

پایان بخش جشن بزرگ دهه کرامت که با استقبال پر تعداد کارکنان و خانواده شرکت های پتروشیمی منطقه روبرو شده بود، اجرای موسیقی زنده توسط حمید هیراد خواننده مطرح کشوری بود که اجرای قطعه های شاد انرژی مضاعفی به این مراسم بخشید.

گفتنی است که برنامه های متنوع فرهنگی در بازه های زمانی مختلف توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار می شود که همواره مورد استقبال خانواده کارکنان شرکت های پتروشیمی قرار می گیرد.

۲۵ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۷
تعداد بازدید : ۸۵۹
کد خبر : ۱۸,۶۱۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید