برگزاری جشن بزرگ دهه امامت و ولایت در شهرک بعثت+تصاویر

برگزاری جشن بزرگ دهه امامت و ولایت در شهرک بعثت+تصاویر
به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و در آستانه عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت جشنی با حضور کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی در مجموعه قناد شهرک بعثت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و در آستانه عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت  جشنی با حضور کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی در مجموعه قناد شهرک بعثت برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی برنامه های جشن دهه امامت و ولایت با اجرایی ویژه کودکان آغاز شد که جذابیت های اجرای عروسک معروف ململ کودکان حاضر در مراسم را سر ذوق آورد.

اجرای استندآپ کمدی و اجرای نمایش توسط گرگلی  بخش جذاب دیگری بود که خنده را بر لب حاضران در مراسم آورد و پس از آن مسابقه ای میان شرکت کنندگان در جشن برگزار شد که موضوع طنز آن بر جذابیت های مراسم افزود.

پایان بخش جشن بزرگ اعیاد قربان تا غدیر که با استقبال پر تعداد کارکنان و خانواده شرکت های پتروشیمی منطقه روبرو شده بود، اجرای موسیقی زنده توسط عماد طالب زاده خواننده مطرح کشوری بود که اجرای قطعه های شاد انرژی مضاعفی به این مراسم بخشید.

گفتنی است که برنامه های متنوع فرهنگی در بازه های زمانی مختلف توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار می شود که همواره مورد استقبال خانواده کارکنان شرکت های پتروشیمی قرار می گیرد.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۲۲۸
کد خبر : ۱۸,۶۱۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید