گزارش تصویری؛

شهر چمران و شهرک بعثت در عزای سرور و سالار شهیدان به سوگ نشستند

شهر چمران و شهرک بعثت در عزای سرور و سالار شهیدان به سوگ نشستند
همزمان با سراسر ایران، حسینیه ها و مساجد در اماکن شرکتی شهرک بعثت و شهر چمران در عزای سرور و سالار شهیدان به سوگ نشسته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی همزمان با سراسر ایران، حسینیه ها و مساجد در اماکن شرکتی شهرک بعثت و شهر چمران در عزای سرور و سالار شهیدان به سوگ نشسته اند.

مسجد امام حسن مجتبی(ع)  و حسینیه انصارالمهدی(عج) کوی خیام شهر چمران از ابتدای ماه محرم هرشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، روضه خوانی و سینه زنی مراسم عزای امام حسین(ع) را برپا می کنند.

در شهرک بعثت نیز مسجد صاحب الزمان(عج)، حسینیه امام هادی(ع) و مسجد امیرالمومنین(ع) بصورت جداگانه با برپایی مراسم عزاداری به زبان فارسی و عربی و همچنین سنج و دمام زنی و سینه زنی سنتی که با اشعار جنوبی آمیخته شده است مردم شهرک بعثت را گرد هم می آورد و هرکس به نحوی تلاش می کند خود را به این غافله برساند.

در این میان برخی وقت و انرژی خود را وقف خدمت رسانی به عزاداران  می کنند و یکی در کفشداری، یکی در آشپزخانه و دیگری در برقراری نظم و امنیت به هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم کمک می کند.

گفتنی است که شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه در مناسبت های مختلف مذهبی به حمایت از مساجد و حسینیه ها در اماکن شرکتی می پردازد و در کنار عموم مردم که نقش آفریانان اصلی این عرصه هستند تلاش می کند به شکوه هرچه بیشتر مراسم عزای اهل بیت(ع) کمک کند.

۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹
تعداد بازدید : ۱,۳۲۷
کد خبر : ۱۸,۶۳۱
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید