مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی :

کارشناسان بهداشت در اموری که مربوط به سلامت مشتریان است از هیچ خطایی چشم پوشی نکنند

کارشناسان بهداشت در اموری که مربوط به سلامت مشتریان است از هیچ خطایی چشم پوشی نکنند
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط، در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از کارشناسان بهداشت رستوران ها و اماکن رفاهی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط، در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی از کارشناسان بهداشت رستوران ها و اماکن رفاهی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

آتش زمزم در ابتدای این مراسم سخت گیری در مسائل بهداشتی را لازم دانست و اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز شرکت عملیات غیرصنعتی ارتباط پیوسته با مشتریان در اماکن رفاهی و رستوران ها است و به همین جهت رعایت الزامات بهداشتی در این اماکن دارای اهمیت ویژه ای است.

وی با تاکید بر لزوم عدم چشم پوشی از تخلفات بهداشتی  گفت: توصیه من به همکاران در اداره HSE و همچنین کارشناسان محترم بهداشت این است که از هیچ خطایی در امور بهداشتی چشم پوشی نکنند و مطمئن باشند که شرکت عملیات غیرصنعتی از این سخت گیری ها حمایت می کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در پایان ضمن تقدیر از حساسیت های کارشناسان بهداشت در امور بهداشتی، پاسخ به اعتماد مشتریان را در افزایش کیفیت و رعایت نکات بهداشتی دانست که پیش برد این دو موضوع در کنار هم می تواند رضایت مراجعه کنندگان به اماکن مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی را بیشتر کند.

گفتنی است که کارشناسان بهداشت در تمامی رستوران ها و اماکن رفاهی و اقامتی شرکت عملیات غیرصنعتی مستقر هستند و بر رعایت الزامات بهداشتی در تمام مراحل کار نظارت می کنند.

 

۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۳۷۴
کد خبر : ۱۸,۶۳۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید