آغاز مرحله ی جدیدی از ارائه خدمات در شهرک بعثت؛

از برقراری روشنایی در دو مسیر اصلی تا اصلاح فضای سبز شهرک بعثت

از برقراری روشنایی در دو مسیر اصلی تا اصلاح فضای سبز شهرک بعثت
مرحله تازه ای از اقدامات سازنده در شهرک بعثت از ماه ها قبل آغاز شده که بخشی از آن تاکنون به ثمر نشسته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مرحله تازه ای از اقدامات سازنده در شهرک بعثت از ماه ها قبل آغاز شده که بخشی از آن تاکنون به ثمر نشسته است.

روشنایی، آسفالت معابر، توسعه و اصلاح فضای سبز بخشی از اقداماتی است که تاکنون در شهرک بعثت آغاز شده و تکمیل این فعالیت ها می تواند تاثیر محسوسی در بهبود جلوه بصری و بالا بردن سطح کیفیت زندگی در شهرک داشته باشد

 

به گفته احمد زارعی مدیرعملیات شرکت عملیات غیرصنعتی روشنایی در دو مسیر مهم شهرک بعثت شامل میدان اندیشه تا سه راهی شهر چمران و از میدان ابن سینا تا دروازه خلیج فارس  برقرار شده است.

 

وی همچنین با اشاره به آماده سازی شهرک بعثت جهت ورود به فصل پاییز می گوید: هرس کاری، شخم زدن و آماده سازی برای کاشت گل های فصلی در بلوارها، میادین و پارک ها اصلی شهرک بعثت شامل: مجموعه خلیج فارس، اندیشه، ورودی شهرک بعثت، میدان بسیج، مجموعه های ولایت، گنجوی و مولوی، پارک های گل ناز، معلم و پارک بانوان انجام شده است.

 

مدیر عملیات شرکت عملیات غیرصنعتی همچنین از انجام روزانه 12 درخواست ارائه خدمات فضای سبز داخل منازل شامل وجین علف های هرز، هرس شمشاد و هرس درختان خبر داد.

 

زارعی در پایان به انجام عملیات سمپاشی شهرک بعثت اشاره کرد و گفت: سمپاشی در مجموعه های ولایت، بعثت جدید و بعثت قدیم به پایان رسیده است و حالا بخش هایی از مجموعه خلیج فارس در حال سمپاشی است و همچنین سمپاشی مشاعات شامل پارک ها و بلوارهای ورودی صورت گرفته است.

 

خدمات شهرک بعثت 2
خدمات شهرک بعثت 1

 

روشنایی شهرک بعثت

۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۹
تعداد بازدید : ۸۴۶
کد خبر : ۱۸,۶۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید