راه اندازی کارگاه مشاغل ویژه کودکان زبان آموز موسسه هرمس فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت+تصاویر

راه اندازی کارگاه مشاغل ویژه کودکان زبان آموز موسسه هرمس فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت+تصاویر
آموزشگاه زبان هرمس که چند سالیست همکاری خود را با این شرکت در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت آغاز کرده، به نوآوری در شیوه های آموزش زبان انگلیسی شناخته می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آموزشگاه زبان هرمس که چند سالیست همکاری خود را با این شرکت در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت آغاز کرده، به نوآوری در شیوه های آموزش زبان انگلیسی شناخته می شود.

کارگاه مشاغل و  SPEAKING  ویژه کودکان کمتر از 9 سال که به گفته مدیر موسسه هرمس مشابه آن در استان خوزستان دیده نشده، جدیدترین نوآوری این آموزشگاه زبان است.

خانم آب شیرینی مدیر موسسه هرمس ارائه آموزش با شیوه های جذاب را برای کودکان موثر دانسته و اظهار داشت: روش آموزش به کودکان در مقایسه با بزرگسالان متفاوت است و باید مطالب در قالبی جذاب به کودکان ارائه شود تا کودک به ادامه فراگیری زبان ترغیب شود.

وی ادامه داد: پیش از این، کودکان زبان آموز را برای آشنایی با نحوه حضور در اماکن عمومی و مراکز خرید، به یکی از فروشگاه های شهرک بعثت می بردیم و در آنجا بصورت واقعی خریدهای خود را انجام می دادند و تمام مکالمات بین آن ها و فروشنده کاملا انگلیسی انجام می شد و پس از دریافت تاثیر این اقدام در روند یادگیری کودکان و با الگوبرداری از آموزشگاه های موفق زبان، کارگاه مشاغل در محیط فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) برپا شد.

مدیر موسسه هرمس با اشاره به دیگر شیوه های آموزش زبان به کودکان گفت: کارگاه شیرینی پزی، نانوایی، خرید و فروش، دندانپزشکی و علائم راهنمایی و رانندگی بصورت کارگاهی به کودکان آموزش داده می شود که این روش موجب ماندگار شدن مطالب در ذهن کودکان و علاقه آن ها به ادامه کلاس ها می شود.

گفتنی است که پیش از راه اندازی کارگاه مشاغل، کارگاه خردسالان نیز برای کودکان زبان آموز موسسه هرمس راه اندازی شده بود و کودکان در کنار بازی های گروهی، زبان انگلیسی را فرا می گیرند.

همچنین لابراتوار آموزشی  نیز که مورد استفاده بسیاری از زبان آموزان در رده های سنی مختلف قرار می گیرد به بهبود روند speaking و  listening کمک بزرگی کرده است و همه این ها در کنار هم توانسته است کیفیت آموزش را در موسسه هرمس فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت ارتقاء ببخشد.

 

 

۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۷۲۸
کد خبر : ۱۸,۶۴۵
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید