به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت؛

دیدار مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با ائمه جمعه شهرستان بندرماهشهر+تصاویر

دیدار مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی با ائمه جمعه شهرستان بندرماهشهر+تصاویر
مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و در آستانه میلاد حضرت رسول اکرم(ص) با ائمه جمعه شهرستان بندرماهشهر دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی محسن آتش زمزم مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و در آستانه میلاد حضرت رسول اکرم(ص) با ائمه جمعه شهرستان بندرماهشهر دیدار کردند.
 
حجت الاسلام غبیشاوی، حجت الاسلام هاشمی و حجت الاسلام عبادی ائمه جمعه محترم بندرماهشهر، شهرک طالقانی و شهر چمران میزبان مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی بودند و طی آن مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه نیز به ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات فرهنگی و خدمات ارائه شده در منطقه در چند مدت اخیر پرداختند.
 
ائمه جمعه نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته بخصوص در ابعاد فرهنگی، از شرکت عملیات غیرصنعتی به عنوان پلی ارتباطی میان صنعت و شهر یاد کردند و به بیان بخشی از مشکلات شهر و انتظارات مردمی جهت توسعه فعالیتهای فرهنگی پرداختند.
 
 در ادامه این جلسات مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی  بررسی هر یک از نیازهای اشاره شده را به  واحدهای مربوطه محول کرد و مقرر شد اقداماتی در همین راستا با همفکری و هماهنگی نهادهای فرهنگی و دفاتر ائمه جمعه در سطح شهرستان صورت بگیرد.
 
محسن آتش زمزم با تقدیر از درک متقابل ائمه جمعه از صنعت پتروشیمی، شرکت های پتروشیمی را در قبال وظایف خود نسبت به منطقه متعهد دانست و اظهار کرد: در ارتباطاتی که با مدیران عامل محترم شرکت های پتروشیمی منطقه داشته ام، به این باور رسیده ایم که بسیاری از آن ها نیز نسبت به شهرستان احساس تعهد می کنند و خوشبختانه در بزنگاه های حساس نیز با تمام توان وارد عمل شده اند.
 
وی در پایان گفت: شهرستان بندر ماهشهر می تواند شهرستانی متمایز در استان و حتی کشور شود به شرطی که دیدگاه مسئولین استانی و کشوری نیز به شهرستان تغییر یابد و در کنار کمک های شورای راهبردی صنایع پتروشیمی به منطقه ، آن ها نیز به وظایف خود در قبال تخصیص بودجه لازم به سازمانها و ادرات شهرستان عمل کنند

 

 

دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 17
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 16
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 15
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 14
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 13
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 12
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 11
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 10
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 3
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 2
دیدار مدیرعامل به مناسبت هفته وحدت 1

۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۰۳
تعداد بازدید : ۹۲۵
کد خبر : ۱۸,۶۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید