با انجام قرعه کشی و برگزاری رقابت های فوتسال؛

اولین دوره مسابقات صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در همدان آغاز به کار کرد+تصاویر

اولین دوره مسابقات صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در همدان آغاز به کار کرد+تصاویر
اولین دوره مسابقات پیشکسوتان صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی و در شهر همدان از روز جمعه 24 آبان رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی اولین دوره مسابقات پیشکسوتان صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی و در شهر همدان از روز جمعه 24 آبان رسما آغاز به کار کرد.

اصغر نظری رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی در تشریح جزئیات این رقابت ها اظهار کرد: اولین دوره مسابقات پیشکسوتان صنعت پتروشیمی با حضور 370 شرکت کننده و در رشته های فوتسال، والیبال، شطرنج، دارت، تنیس روی میز و شنا از 24 آبان ماه آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با قرعه کشی رشته های مختلف آغاز شد و در اولین روز رقابت ها، تیم ها فوتسال به مصاف یکدیگر رفتند.

رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی با اعلام اسامی شرکت های پتروشیمی حاضر در این دوره از رقابت ها گفت: در این مسابقات تیم هایی از شرکت های: پتروشیمی بندرامام(ره)، پتروشیمی رازی، پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، شرکت پایانه ها و مخازن، پتروشیمی پارس، پتروشیمی فن آوران، پتروشیمی نوری، پتروشیمی فجر، پتروشیمی امیرکبیر، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی جم، پتروشیمی اروند، پتروشیمی مارون، پتروشیمی مبین و پتروشیمی شیراز حاضر هستند و در 6 رشته ورزشی به رقابت می پردازند.

نظری در پایان با اشاره به رده سنی در نظر گرفته شده برای این رقابت ها عنوان کرد: برای این دوره از رقابت ها رده سنی بالای40 سال در نظر گرفته شده است و امیدواریم در پایان مسابقات خاطرات و لحظات خوب و خوشی برای کارکنان محترم صنعت بزرگ پتروشیمی رقم خورده باشد.

 

۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۰۰۸
کد خبر : ۱۸,۶۵۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید