گزارش تصویری؛

رقابت های شنا پیشکسوتان صنعت پتروشیمی با معرفی تیم های برتر به خط پایان رسید

رقابت های شنا پیشکسوتان صنعت پتروشیمی با معرفی تیم های برتر به خط پایان رسید
اولین دوره مسابقات پیشکسوتان صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در شهر همدان و در 6 رشته ورزشی از جمله شنا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی اولین دوره مسابقات پیشکسوتان صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی  در شهر همدان و در 6 رشته ورزشی از جمله شنا برگزار شد.

رقابت های شنا طی روزهای 25 و 26 آبان در شهرستان همدان برگزار شد و در پایان تیم پتروشیمی رازی مقام اول، پتروشیمی بندرامام(ره) مقام دوم و تیم پتروشیمی مارون مقام سوم را کسب کردند.

اولین دوره مسابقات پیشکسوتان صنعت پتروشیمی با حضور 370 شرکت کننده و در رشته های فوتسال، والیبال، شطرنج، دارت، تنیس روی میز و شنا از 24 آبان ماه آغاز به کار کرد.

در این مسابقات تیم هایی از شرکت های: پتروشیمی بندرامام(ره)، پتروشیمی رازی، پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، شرکت پایانه ها و مخازن، پتروشیمی پارس، پتروشیمی فن آوران، پتروشیمی نوری، پتروشیمی فجر، پتروشیمی امیرکبیر، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی جم، پتروشیمی اروند، پتروشیمی مارون، پتروشیمی مبین و پتروشیمی شیراز حاضر هستند و در 6 رشته ورزشی به رقابت می پردازند.

۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۰۸۳
کد خبر : ۱۸,۶۶۴
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید