مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس:

عملکرد شرکت عملیات غیرصنعتی در برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان صنعت پتروشیمی مطلوب بوده است

عملکرد شرکت عملیات غیرصنعتی در برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان صنعت پتروشیمی مطلوب بوده است
برگزاری مسابقات جانبازان و معلولان صنعت پتروشیمی و پس از آن نیز برگزاری مسابقات پیشکسوتان صنعت پتروشیمی در شهر همدان کاری بزرگ بود که امور ورزش و تربیت بدنی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی با تکیه بر تخصص و تجربه چندین ساله موفق به انجام آن شد.

 برگزاری مسابقات جانبازان و معلولان صنعت پتروشیمی و پس از آن نیز برگزاری مسابقات پیشکسوتان صنعت  پتروشیمی در شهر همدان کاری بزرگ بود که امور ورزش و تربیت بدنی شرکت عملیات غیرصنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی با تکیه بر تخصص و تجربه چندین ساله موفق به انجام آن شد.

غلامعلی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس که با آغاز رقابت های پیشکسوتان صنعت پتروشیمی در شهر همدان حضور پیدا کرده بود، تدارک برنامه های مفرحی که به سلامت جسمانی و روانی کارکنان کمک می کند را لازم و ضروری دانست و به همین خاطر بر اجرای پیوسته برنامه ها و مسابقات ورزشی در ابعاد مختلف تاکید کرد.

وی برگزاری این مسابقات را در افزایش کارایی کارکنان نیز موثر دانست و گفت: همکاران ما در صنعت پتروشیمی روزهای سخت و پر تلاشی را در طول سال پشت سر می گذارند  و لازم است که  با تدارک برنامه هایی به سلامت آن ها نیز توجه شود که  بی شک ورزش یکی از مهمترین ارکان سلامت است.

زال خانی شرایط برگزاری این مسابقات در شهر همدان را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: عملکرد شرکت عملیات غیرصنعتی در ساماندهی این مسابقات در شهری به دور از مناطق عملیاتی بسیار خوب و موفق بوده است. انتخاب شهر همدان نیز بسیار هوشمندانه بوده که می تواند حاضران در این رقابت ها را با فرهنگ،  تمدن و زیبایی های این شهر آشنا کند و ضمن انجام رقابت و فعالیت های ورزشی، از نظر روحی و روانی نیز می توانند ساعات خوشی را در کنار همکاران خود سپری کنند.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با اشاره به نتایج طب صنعتی کارکنان شرکت های پتروشیمی اظهار کرد: نتایج این آزمایشات نشان می دهد بسیاری از کارکنان ما از مشکلات عضلانی و فیزیکی رنج میبرند که یکی از راه های برطرف کردن این مشکلات روی آوردن همکاران عزیزمان به ورزش های مفرح و بر پایه  اصول علمی است.

مهندس زال خانی در پایان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره های ورزشی گفت: باور داریم که توسعه ورزش می تواند زمینه ساز ایجاد جامعه ای سالم و اخلاقی باشد و به همین خاطر مجددا از همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر می کنم که در محیطی آرام و زیبا چنین کار خوب و با کیفیتی را ارائه دادند.

گفتنی است که اولین دوره مسابقات پیشکسوتان صنعت پتروشیمی با حضور 370 شرکت کننده و در رشته های فوتسال، والیبال، شطرنج، دارت، پینگ پنگ و شنا از 24 آبان ماه آغاز به کار کرد و در این مسابقات تیم هایی از شرکت های پتروشیمی بندرامام(ره)، پتروشیمی رازی، پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، شرکت پایانه ها و مخازن، پتروشیمی پارس، پتروشیمی فن آوران، پتروشیمی نوری، پتروشیمی فجر، پتروشیمی امیرکبیر، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی جم، پتروشیمی اروند، پتروشیمی مارون، پتروشیمی مبین و پتروشیمی شیراز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

  

۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۳۷۱
کد خبر : ۱۸,۶۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید