توسط اداره HSE شرکت عملیات غیرصنعتی؛

برگزاری مانور زلزله در مدارس شهرک بعثت+تصاویر

برگزاری مانور زلزله در مدارس شهرک بعثت+تصاویر
با هدف افزایش سطح آمادگی و آگاهی دانش آموزان در برخورد با زلزله در تعدادی از مدارس شهرک بعثت مانور زلزله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با هدف افزایش سطح آمادگی و آگاهی دانش آموزان در برخورد با زلزله در تعدادی از مدارس شهرک بعثت مانور زلزله برگزار شد.

 

به گفته شکفته دل رئیس آتش نشانی شرکت عملیات غیرصنعتی این مانور طی دو روز در دبیرستان های بعثت و شمس تبریزی و دبستان نیایش برگزار و اصول مواجهه با اتفاقات غیرمنتظره از جمله زلزله به دانش آموزان آموزش داده شد.

 

رئیس آتش نشانی شرکت عملیات غیرصنعتی هدف از برگزاری مانور زلزله را افزایش آمادگی و اگاهی دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد فضای روانی لازم و بسترسازی فرهنگی جهت مقابله با حوادث از دیگر اهداف برگزاری مانور زلزله در مدارس محسوب می شود.

شکفته دل با اشاره به لزوم افزایش سطح آگاهی دانش آموزان گفت: هر چه سطح آگاهی در مقابله با حوادث بیشتر باشد آسیب پذیری کمتر خواهد بود و مانور یکی از عوامل آمادگی است که توان افراد را در مقابله با حوادث افزایش می دهد.

 

وی همچنین به تداوم آموزش ها برای ساکنین شهرک بعثت در اماکن مختلف اشاره کرد و گفت: در مقاطع زمانی مختلف آموزش هایی به ساکنین شهرک بعثت در فرهنگسراها، مدارس، رستوران ها، اماکن ورزشی و هر جمع دیگری ارائه می شود و این آمادگی نیز وجود دارد که هر مجموعه ی دیگری که متقاضی فراگیری این آموزش ها باشد با هماهنگی اداره HSE  ازاین آموزش های ایمنی بهره ببرد.

 

.

  

۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۴۰۰
کد خبر : ۱۸,۶۶۸
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید